• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

grrrrr
    nu sitter de jag måste ha tag på i möte grrrr undrar just vilken tid på dygnet jag kan komma härifrån idag
    nåja sista veckan i hålan wihoooooooooooo

Håller med om amningen. Jag blir så attans skitsatansarg på att BM i sverige som ska TVINGA folk att tikll varje pris amma. Herreguuud funkar det inte så gör det inte. det är vel inte hela världen. har också råkat på folk som inte klarat att amma och mer eller mindre fått såna utskällningar av BM att de blivit deprimerade. SÅ viktigt kan det inte vara att amma.

jag tror visserligen att det är bra emd amning mEN jag tror att det är viktigare att mamma och barn får bra kontakt på andra sätt än att mamma har ångest och gråter över att hon inte klarar att få fram mjöl.
    Näe vissa Bm verkar vara hel pucko.

Sweetan det är helt okej. Det är bara bra att du tycker om musikaler och annat skit för då har jag ju saker att klaga och racka ner på. och det gillar ju jag

• nu är jag fruL

ha ha ha
    Kom precis på att Boris säkert blir musikal artist
    ha ha ha
    snacka om att han kommer att bli trackad av sina hårdrockande föräldrar. Tänk att just vi skulle få en musikalfjolla

ha ha ha
    som sagt jag ska nog ta och boka in Boris på barnpsyk redan nu. han kommer får det tufft.

Tänk om han ska göra duett med haggaornas hagga carola och kräver att vi ska komma. Än värre tänk om även peter jöbakc är där
    och sjunger sound og musik. Näe du då blir det akutpsyk på antingen boris eller bors päron.

• nu är jag fruL

som ni ser jag blir så upprörd att jag inte kan skriva

• viktualia

fnitter!!

det är så roligt att läsa era utläggningar... jag har lite blandad inställning till musikaler... Såg Mamma Mia i London och tycker att story var det SÄMSTA jag nånsitt sett... *SKIT* Däremot är jag schlagerfreak och tyckte att det var skoj att sjunga med i alla sånger... kunde ju allt utantill innan i stort sett...

FruLlis - låter illavarslande med så hårt jobb.. Tror du att du blir utsläpp i anständig tid?!? Själv siktar jag på att ta bussen som går 17 från jobbstaden och når hålan 18.30 och sen är jag redo för date.

• Snart så....

frullan, boris kanske blir ihop med Peter Jöback och sjunger med Carola :D

• A.M.

Vet ni, jag TROR att att attityden "amning är det allena saliggörande" är på väg bort. Det blir mer o mer ok med ersättning. När jag precis fött Livia så fick hon ju sitt lilla hjärtproblem och låg på en annan avdelning än där vi sov och då föreslog alla i personalen, både syrror och barnmorskor att de skulle ge Livia ersättning på natten så jag fick sova ... Men jag ville inte röra till det för mina stackars läckande ömma bröst så jag gick ner till L:s avdelning varannan timma och ammade ...

• A.M.

Frullan:
    "som sagt jag ska nog ta och boka in Boris på barnpsyk redan nu. han kommer får det tufft." FNISS
    Du är rolig!

• Snart så....

Om man inte kan amma eller har dåligt med mjölk så kommer jag inte tveka med att ge ersättning. Hellre det är att både barn och mamma mår dåligt.
    Min kompis 1 åring är uppvuxen på ersättning och han är aldrig sjuk och mår prima nu.

• nu är jag fruL

vickan
    Jag hoppas kunna komma härifrån vid 19 eller helst innan. jag hör av mig.

snartis: tillsammans med jöbck skulle han vel få bli om han vara homo MEN jag vill absolut slippa höra den mannen både prata och sjunga. han skulle få ha munkavel i vårt hem.

men sjunga duett med carola...näe du. Då skulle jag förklara boris som arvlös!

• nu är jag fruL

jag tror att det är mysigt att amma... hoppas att jag kommer klara det. Mamma kunde inte.
    Hon har asstora boobs men hade inte en droppe mjölk. Så jag är uppfödd på välling.

kanske kan förklara ett och annat...

men syrran som är lika platt som jag är en riktig kossa.

Hmmm undrar vem jagliknar--- vad det gäller boobsen så är det ju syrran heeelt klart.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???