• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

mäh!!
    Samma sak hände mig i fredags. Vi slutar då 4 egentligen (utom de i tryckeriet som slutar 3), men då var majoriten på begravning av en kollega. Fint så. men ingen som var kvar har fått förtroende att ha nyckel, och såklart blev jag kvar sist och fick vänta till 16.50 innan chefen kom för att låsa. -[ -[ -[ AAAHH!!!

• Snart så....

sånt får en verkligen bli helt GALEN!!!
    Du fick väl övertid Nanne?

• nenne78

fast jag får ju inte betald övertid så några minuter på kompsaldot kompenserade ju inte direkt.

AAAAAAAAAAAHHH!!

• nenne78

fast vad gnällar jag för, det var ju snart en vacka sen. Förlåt, jag drogs likosm med.

• nenne78

och så har jag tydligen glömt var E finns på tangentbordet.

• Snart så....

hahahah jag kommer faktiskt ihåg det! du var här mkt då :)

• nenne78

man kan tro att det händer mig jämt eftersom jag är här så mycket. *skäms lite*

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jobbar ni eller
    det gör jag emellanåt faktiskt trot eller ej

irriterande snartis. Hur längre måste du vara kvar nu då?

Själv måste jag ha tag på en gubbe som sitter i sammanträde...så de är bara att vänta. Får se när han behagar dyka upp. Sen blir det maraton jobb....

• nenne78

fan vad jag är godissugen. Fast vi har ätit godis VARJE DAG ett tag nu och man blir ingen hawaiian tropic av det. Tänkte mest på min trekantsbikini inför thailand då. F*ck.

• Snart så....

Frullan, bara som vanligt men jag kan inte sköta mitt jobb utan kommer få göras andras när jag själv har MASSOR
    *suck*

det är bara bita i det sura äpplet och tänka på att det inte är så många månader kvar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???