• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

AM

man vet ju inte det kan ju blir ganska fullt på barnpsyk i framtiden så det kanske är lika bra att ställa sig i kö
    Utifallatt.

Eller är det ka´nske jag som behöver en tid

• A.M.

Frullan:
    Den kopplingen har jag också gjort: de med stora boobs verkar inte ha speciellt mycket mjölk, medan vi lättutrustade formligen svämmar över ... Konstigt.

Hade jag fått problem med amningen hade jag inte tvekat en sekund att köra ersättning (desutom sägs barnen sova bättre på ersättning).

• A.M.

Nu tänker inte jag säga något mer om amning!

Däremot vill jag tilläga att jag INTE gillar musikaler eller Carola. Men har fått en son som älskar allt sånt ... I våras tittade han på Trollkarlen fr Oz tre ggr om dagen, jag skojar inte.

• nu är jag fruL

nån fördel ska det vel i allafall vara med små bröst. Vi kan mjölka

det verkar som om de flesta barn (hemskt nog) genomgår en ålder av tuggummipop, musikalmsuik och annat elände. Men men de är barn, de vet ju faktiskt inte bättre...

näe med helt ärligt så tror jag att alla barn har såna perioder. Pojkar verkar jhu dessutom ha perioder när de vill ha smycken och vara lite flickiga.

• nenne78

todilooo
    hoppas på ena riktiga milkshakes då eftersom jag i princip har lika stora som Lasse Kronér (eller han leder nog)

googlade lite på clearblue och där står det att man kan testa dygnet runt men att det är säkrast på morgonurinen eftersom den är mest koncentrerad. Hur ska det vara egentligen, ni som testat mest?

• Snart så....

mmmm nu har 2 mackor + varm choklad slunkit ner. Kände hur magen bubblade innan men nu mår jag bättre :)

• Snart så....

Nenne, ta på morgonen så är det som högst halt i urinen.
    Jag har bara testat på mornar både ÄL-test + grav-test

• nenne78

snartis
    okidoki, då får jag väl vänta ett tag så att tanten hinner ikapp...

åååh varm choklaaaaad!! Vill ha! Med en skvätt cointreau... eheheheheh *skrattar elakt åt alla på tjocken som inte får smaka*

• Snart så....

Nenne håll för öronen nu! eller läs inte detta

J*VLA kollegor att inte kolla av när alla behöver gå!!! av nio personer så är vi enbart 2 st kvar att ta alla samtal och vi är bara backup utifall *mutter*
    som jag inte hade mkt annars *muttrar ännu högre* KÄRRINGAR!!!! och det får jag säga för de är det
    Gaaahhhh blir så ARG!!!

• Snart så....

snacka om att humöret ändras när man är gravid, blir både arg/lessen mkt enklare nu för tiden.

Ha men snart är det min tur att slippa alla gnälliga kärringar!!! *ler elakt*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???