• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Jag har pytteproblem med att klä mig vuxet. Allt det jag gillar är för ungdomligt (jättekorta kjolar osv). Sen är det också en fråga vad man definierar som "vuvenkläder".

• Snart så....

Page, ehhhh nu är du allt för snäll ang mig. Väldigt stor nu, insåg att sen jag slutat med piller och blivit gravid har jag gått upp 10 kilo. 10 KILO!!!!
    Fyyyy sååå mkt har jag aldrig vägt :(

• Page

Stretch kan väl vara en stil??

• BrudSommar2006

Ha, den bylsiga, gravida stretch-stilen, here I come!!

• Page

Snart så, Jag utgår från korten jag har sett och på dessa är ingen ens knubbig!

Men man är ju själv van vid sin kropp så går man upp 10 kilo så förstår jag att du känner dig "tung". Det är inget som en utomstående betraktare ser!

Hahaha...tom Nenne kände sig "fet" sa hon ju!

Ni verkar vara dock långa allihop!

• Vänner-fan

Brudsommar,
    Va? Pratar de tyska? Jag förstår det, men inte min make och jag vet inte om de vi ska gå med gör det heller.
    Var det denna uppsättningen som går nu som ni var på?
    Jag vet några som ska på den i helgen, så om det finns program ska jag se till så vi kan läsa igenom det innan.

• Page

Cabaretkulturen startar väl i Tyskland under kriget någon gång?

• nu är jag fruL

page
    äsch det är inte så att du inte har en vuxwen stil. Du är ju bara slampig och käör slamp stilen

ha ha ha

jäklarns vad fruLlan var ettrig och på idag. Akta er för jag hugger som en kobra

helt ärlig så känner jag mig lite bråkig idag

så summa summarum page: du har stil
    SLAMPSTILEN

jag körde också mycket med mus-i-kant kolar förut...

• Snart så....

page, ja långa är vi nog flera stycken av oss. Det stämmer kanske som du säger, känner mig ENORM nu för tiden

• Page

Personligen så ser jag fram emot att bli fet under en eventuell graviditet. Skulle vara roligt att vara frodig med stora tuttar!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???