• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

Page
    Som nybörjar opera så rekommenderar jag skarpt Puccini. Men helst då inte slisket madame butterfly, den är för slemmig.
    Näe kör på med klassikern La Boheme. Du kommer känna igen den, den är lättsmält samt en lättsmält kärlekssaga.
    Jag har sett den massa gånger på olika operahus och gråter lika mycket varje gång.
    vacker!

Annars har ju mozart en del lättsmälta operor tex trollflöjten.

• Vänner-fan

FruL,

Oj, vad jag skrattar!!! Smaken är verkligen olika! Tycker det var jättekul att du skrev det inlägget! Att handlingen alltid är banal, håller jag verkligen med om men det känns så storslaget och pampigt på nåt vis. Och jag gillade Sound of music, fast här gick den inte med Carola. Henne har jag också lite svårt för. Men Jöback, HAN är.... väldigt väldigt bra tycker jag! Vi hade en av hans låtar på bröllopet och jag grät VARJE gång jag hörde den fast jag lyssnade på den varje dag i flera veckor och framme vid altaret hann solisten bara sjunga första raden innan jag stod och bölade.
    Men den bästa musikalen av alla är nog Miss Saigon. Den tror jag i min enfald att du skulle gilla. Jag såg den med en kompis som nyligen fått barn (vet inte om ni vet vad den handlar om men...) och vi båda grät så tårarna sprutade och det händer ingen av oss särskilt ofta i sådana sammanhang och hela publiken stod upp efteråt. Det glömmer jag aldrig.

Men opera, det är bra det med! Är ännu mer storslaget på sitt sätt.

• Page

Slipper jag Carola så kan jag klara av det mesta, jag har också mina gränser! Men banal handling tillhör på något sätt...ett måste!

Gillar skarpt musikalavsnittet av Buffy (när jag hade garvat klart)!!

• nu är jag fruL

mioppy
    VAAAAAA
    fick carola pris av Kungen
    för vaddå?
    Största äckligaste skitsnackaren i sverige eller?????
    näe nu förlorade jag hela min tilltro till kungahuset.
    och jag som tyckte att kungen va kul
    besviken....

• Vänner-fan

Page,
    den första jag och kompisarna var på (har ännu inte lyckats med konststycket att få med maken på opera, han tror att det alltid bara är en smällfet tant som står och ylar) var Don Giovanni och den fick oss att gilla opera allihop. Jag blev mindre och mindre skeptisk allt eftersom föreställningen fortlöpte och mot slutet ville jag inte att den skulle ta slut. Så den kan jag rekommendera!

• nu är jag fruL

page
    Kul med en buffy fantast. Kollade de första åren som en slav.... men sen föll det bort. Kul serie. Men just musikal avsnittet har jag missat. kanske inte så konstigt...

• Moppy

Ja det var så patetiskt. Hon var så överlycklig att hon fått detta pris och hela hennes familj överraskade henne utanför slottet och hon stod och bölade och trodde hon var SÅÅÅ viktig. Herre gud....

• Vänner-fan

FruL,
    nu skrattar jag nästan ännu mer. Tycker du att KUNGEN är KUL?? Va?? Vad är det jag hör? På vilket sätt då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???