• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Vänner-fan

Ja, musikaler är underbara! Vi ska på Cabaret om några veckor (fulltecknad almanacka som sagt...). Det ska bli jättekul och med Peter Jöback som är så bra! Den gick väl i Sthlm före jul?

• nu är jag fruL

ha ha ha
    nu är det verkligen läge för fruLlis att hålla sig borta....
    Musikaler....ihhhhh jag bara ryser . Det är väl ändå det värsta som finns.
    fy faaaaan

och då är det inte egentligen sången elelr så jag inte gillar. jag älskar nämligen opera. MEn musikaler. Fy faaan det är alltid så gräslig musik, gräslig handling OCH gräsliga människor.

jag tillhör befolkningen som tycker att Peter Jöback låter som en kastrerad bäver. sen är ju västa männiksan ever alltid med... Carola
    urk

intressant va att veta vad fruLlan INTE tycker om.

Undrar just varför jag kom med det här inlägget.... hur viktigt eller intressant var det?

• nu är jag fruL

men för att fortsätta min utläggning om musikaler...
    den absolut värsta måste ändå vara Sound of Musik.
    alltså den borde förbjudas. Gräslig
    OCH jag har blivit tvingad att se den...med CAROLA i huvudrollen.

det är nog min västa dag i mitt liv.
    Men jag gick, det gick bara inte att se.
    Fy faaaaan alltså.

• Page

FruL, Det är ungefär lika viktigt som att säga att man gillar musikaler!

Hahaha, jag kan ha på Jesus Christ superstar på när jag städar. Gillar 70-tals soundet! Och wacka-wacka gitarrer *fnissar förtjust*

• nu är jag fruL

page
    bra att du anser det viktigt. Vi knäppskallar måste ju hålla ihop

skulle också klara av jesus christ musiken.
    Musiken till flera musikaler fungerar det är just skituppsättningarna jag blir galen på OCH att alla musikal "stjärnor" är så hemska. Alla låter de som de svalt en bebsi när de sjunger, gräsligt.

har sett Mamma mia och det var en musikal där jag inte ville gå hela tiden OCH jag tyckte att ensemblen var bra.
    men så var ju faktiskt varken äckel carola, peter jöback eller pernilla wahlgren med.
    och då blir ju ALLT bättre

• Moppy

FruL: du är inte ensam, jag får också allergiska utslag av musikaler!! Har somnat på de flesta jag har varit pga banal handling och skränig musik (förlåt alla musikalälskare.... :O)

• Page

Någon opera har jag aldrig varit på men det måste jag bara göra snart. Måste dock "plugga" på lite innan så att jag kan njuta till fullo. Förslag till en nybörjar opera?

Såg dock en gång i tiden en uppsättning av Carmina Burana och den var sjukt bra! Körmusik är också ballt!

• nu är jag fruL

moppy
    Ha ha ha
    då är vi lika
    fast jag blir förbannad av musikaler, somna skulle inte gå.
    Handling... brukar det finnas det?

• Moppy

Appropå Carola, såg jag förresten att hon började böla när hon fick ta emot utmärkelse från kungen häromdagen. Och sa typ "detta visar att jag har gått över gränserna som artist"! Hulk, hulk...

• Moppy

Frullan: nej den sk handlingen brukar väl vara: en god, en ond, det onda motarbetas och det goda segrar i slutet. Så fiint!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???