• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Tjenixen darlings!

OJ OJ OJ OJ ........... galningar!!!!!!!!!!
    Över 12 000 inlägg, nu får BT faktiskt korka upp champagnen!

Frullan: Tack för sms, vi var jätte oroliga, men nu känns det bra när vi vet att bebisen mår bra!

Snartis, mina naglar är stenhådra och senaste dagarna har flera på jobbet kommenterat dem och sagt att de är skitsnygga och undrat om de är äkta !!! Har inte hänt mig förrut, så jag får tacka alla mina vitaminer! Måste ju vara dessa.

Mindre: Spännande! Nu när du skriver det sov jag med skumtett par dagar innan jag plussade
    Låter sååå plussitivt!

Kokos: Hoppas du känner dig bra snart!

Jag måste sätta fart på jobbet nu, det tog mig en halvtimme att läsa igenom tråden från igår!

KRAMISAR

• Snart så....

kokos,

Åhhh förlåt det var inte meningen att glömma dig , men som du skrev så bytte nu nick. hahahahah tror mitt minne försvann med mensen :D

usch inte roligt att vara sjuk, krya på dig! Det är en sån dag man bara ska sova, titta på skräpfilmer och äta glass
    Massa krya på dig kramar

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jag vill börja med att än en gång be om ursäkt över att jag inte tittade in och rapporterade om mitt besök hos BM. Fäötlåt att jag oroade er... skäms

Jag blev evrkligen rörd av er omtanke
    pussss
    jag berättade för maken om att nu undrat och skickat sms och så och han konstaterade också att ni tjejer i den här tråden är helt suveräna. Han blev också rörd.-
    ha ha ha stora stygga hårdrockaren fick tårar i ögonen av er tjejer för att ni är så goa
    det är underhållning ska jag lova

maken var förresten helt lyrisk igår oöver att han sett Boris och hans hjärtslag. Skulle hålla på att pussa på magen och ha sig.... känns ju vuxet

Själv har jag lite problem med att jag blivit så rund. Det syns extra mycket i ansiktet just nu...och det har jag svårt för. Jag vill ju inte visa min graviditet för omvärlden ännu.

Jag kunde faktiskt ALDRIG tro att JAG skulle ha såna problem emd det här att kroppen förändrades. Näe det hade jag inte gissat. Men jag tror att det handlar om att det hela händer så otroligt mycket tidigare än vad jag räknat mer.
    Jobbigt.

Nu kan jag inte ens ha mina sista jeans längre
    så nu måste jag verkligen köpa kläder. men hur sjutton ska jag hinna det.

Förrresten!!!!!
    det är min sista vecka i hålan
    ni kan inte fatta hur underbart det känns!!!!
    HUUUUUUUUUUUURRRRRRA!!!!!!!
    fy faaan vad skönt.

puss på er alla förresten
    och snartis vad skönt att myomhelvetet inte växt. Fy vad bra!

• Liten med Mindre

Tror också jag var med ganska från början. Under annat namn förstås. Vi har hållit på ett tag. :)

Får se om jag får byta namn igen snart, om Mindre verkligen har boat in sig och börjat växa i magen. Hoppas så! Eller så får vi schizofrent nog ha samma namn båda två. Mindre1 och Mindre2? :D

• nu är jag fruL

kokos
    min raring
    ihhhb är du sjuk
    vad jobbigt!
    krya på dig gumman óch hopppas att du trots allt får en skön dag i soffan!
    puuuuus

• nu är jag fruL

mindre
    När är BIM nu igen? det är verkligen så olidligt spännande HOPPPPPPPAS!!!!!!

• Liten med Mindre

FruL, säger som till Snartis, senast måndag får ni veta. Är du online då? Annars får du gärna skicka över ett mobilnummer så kan jag meddela ändå. :)

kolijox1000@hotmail.com

• BrudSommar2006

Mindre, är du heeelt säker på att vi inte kommer att få veta förrän på måndag??!! Men, men, jag vet, jag vet, ingen idé att testa för tidigt och allt det där, suck.

Visningarna i går kväll var bortkastad tid som vanligt, första huset fick vi inte ens se, mäklaren stod utanför och sade att det var sålt. Kunde de inte skrivit ut det på nätet, vi kollar ju alltid det sista vi gör att inget hänt så att visningen blivit inställd innan man ger sig ut och åker. Tittade igen i morse och de har fortfarande inte uppdaterat. Usel mäklare... Hus nummer två hade budgivningen gått upp över två miljoner redan så det var ingen idé att fundera mer över det. Tror vi lägger ner snart.

• BrudSommar2006

Mindre, jag läser mail och släpper inte mobilen ur sikte hela helgen i fall att. Aaahhh, jag kan inte jobba, det här är olidligt spännande. Är det verkligen bara onsdag, hur kan det vara möjligt...

• Liten med Mindre

Hade budgivningen gått upp 2 milj över utgångspris? *skräckslagen*

Eller var summan totalt över 2 milj?

Hemskt hur som!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???