• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Bästa musikalen var den med Queen-låtar som gått i London. Det var kul! I övrigt blir det lätt lite fånigt tycker jag, tyvärr gillar maken dem. Fast jag har gett honom lite bättre musiksmak. Nu gillar han nästan allt jag lyssnar på, så det är bra.

• nu är jag fruL

nenne
    FEL FEL FEL
    man blir inte alls tjock i SLUTET av graviditeten

usch jag väcker så det knakar för varje dag som går. De senaste dagaranm har mitt ansikte blivit helt runt
    INTEC vackert ska jag säga..

sen hmmmmmm
    vad innebär tuppjuck i tjottafräsen
    nog för att jag är pryd och oerfarne.

nmen att stoppa upp en TUPP i murvlan låte inte som det s´martaste sättet att blir gavid nenne

men det är kanske så man gör i gävle...

• Page

Ett tips Nenne:
    Ta ett gravtest då kommer hon! Lite dyrt men man sparar sina nerver.

• Vänner-fan

Oj, förlåt. Mitt inlägg ser nog lite okänsligt ut efter Start septembers. Det var inte meningen.
    Sept, försök att inte jämföra dig för mycket med andra. Du har säkert lyckats med en hel del saker som inte de har uppnått. Ingen är så lycklig som man tror men heller aldrig så olycklig sägs det. Och jag tror att det ofta stämmer. Det kan se helt perfekt ut på ytan, har en kompis som har det så just nu, men hennes liv är i själva verket ett helvete. Men det syns inte utåt och ingen skulle kunna gissa det.
    Kram till dig!

• nenne78

page
    aah jag måste väl offra ett då. Imorgon bitti. Eller kan man göra det när som?

frullan
    vadå?!?! Tuppen eggar ju en så man får pippi, fast tvärtom.

• Page

Ett runt ansikte är ett ungt ansikte!

• Snart så....

Page,
    VAAAAA?? en till som är såld på Buffy??
    Musikalavsnittet är HELT HYSTERISKT!!! Vi har alla säsongerna och skivorna.
    Sambon har tom musikallåtarna på Ipoden :D :D
    Vi är skadade han och jag, gillar konstiga serier...
    Berhöver jag ens nämna att vi även har sett Angel

• Page

CB kan man göra när som helst. Har för mig att man INTE ska använda morgonurinen vid BIM.

• Page

Snart så, Jag har också cdskivan *rödblommig*

• nenne78

page
    jaha.. fan, jag har ju slängt bipacksedeln.... Hur får man reda på vad som är bäst?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???