• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

mysigt snartis
    Det blir bra akitiviteteer för oss i höstrusket. Aamma och titta på maraton serier
    för inte ska vi gå ut och gå av oss alla mamma kilon inte...näe du

ja vi får lov att shoppa loss. Jag hör av mig när jag kommer hem.
    Bra om jag får sällis, jag tycker ju liksom inte om att shoppa...

• Page

Hmmm, jag har nog aldrig haft en stil, om inte "sunkig" och "tråkig" räknas som stil.
    Ska skaffa mig när jag blir gammal...typ, hårt sminkad dam med pansarfrisyr!

• Snart så....

hahahahahha frullan *skrattar*
    Tyvärr måste jag ju ut och gå i MASSOR, har ju en bröllopklänning att komma i sommaren efter

När du kommer hem så är det säkert dags för mig att kolla på mammakläder så har jättegärna sällis med dig :)
    Är väl uppfostrad av min mamma när det gäller avancerad shopping så kan säkert hitta massa saker till dig

• nu är jag fruL

page
    jag har inte heller någon stil längre. Jag tror sånt hör mer till ungdomstiden till. När man söker din identitet och ska passa in någon stans.

Nu är jag.... ja jeanstjej

men när jag blir gammal ska jag bli en ritkitg härlig tant. jag ska ha en enorm punsch veranda och sitta med mina vänninnor och kackla och smutta sherry hela dagarna. Sen ska vi åka utomlands och fnissa.
    Ha jag ska va en sån grym livsnjutare. Jäklarna vad jag längtar efter min punschveranda!

• Snart så....

Page, jag har nog inte heller någon speciell stil *tänker efter*
    Näää fast nu är det stort och bylsigt som gäller

• nu är jag fruL

snartis
    BRA då får du dra ut mig. För om det fortsätter så här så kommer jag snart vagga fram som en flodhäst. Så jag kommer oc¨kså behöva promenera. Vi kanske kan ta promenader mellan avsnitten

och super om vi kan ta en shopping runda... Jag behöver allt support jag kan få i shopping frågan.
    Om det inte gäller skivor förståss
    då är jag sååååå duktig

• Snart så....

Då är det bestämt, vi ska på shoppingrunda när du är hemma igen efter resan.

Du får inte glömma att vi ska hänga i stallet oxå

• Page

Ingen av er är några "fetton" precis så ni kommer rasa i vikt vid ammningen! Ja, om ni har planerat att amma förstås, försöker inte pressa någon!

• BrudSommar2006

Hur gärna jag än skulle vilja ha en speciell stil så skulle det inte gå nu, stretch är det enda jag kommer i.

Var förresten och såg Cabaret när den först sattes upp här, det var ingenting för mig. Det som gjorde mig mest förbannad var att det pratades så mycket tyska och jag kan ingen alls. Han som inledde höll en lång harang på tyska, maken försökte viska och översätta men det var svårt. I pausen pratades det bara tyska när de talade om hur lång tid det var kvar och när det var dags och sätta sig osv. Återigen fick maken översätta men jag blev jätteförbannad.

Är inte så förtjust i Buffy men hade en period när jag tittade mycket på Angel, han kom väl från Buffy ursprungligen.

Magen ja, synd att den inte kunde hålla sig till att växa på slutet.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???