• Frejis

När märker man av att man är...GRAVID???

Snartis: det svenska programmet Veterinärerna (är det så den heter?) är bra. Jag måste nästan veta om det kommer att gå bra för djuret eller inte - vill absolut inte se någonting med ett dåligt slut.

Koko - ok, då vet jag. Gällande maken... hm, en blandning mellan prestation och intensitet ;) men jag lovade en lång vila efter ägglossningen om han behövde det. Gissa vem det var som tittade lite misstänksamt på mig :)

Ginos är väldigt trevligt, bra mat har de också. Skulle gärna komma med och fika med er imorgon, men maken vill att jag är hemma med honom. Ser fram emot brunchen nästa helg i stället.

• Frejis

Alldeles rätt koko, det är vad vi vill ha! :) Jag gör ytterligare grimaser för att skrämma bort tanten. Hon ska hålla sig borta från Lapinette, så är det bara :)
    Jättekul inlägg Lappis, blir så glad för din skull :) dags att öppna vinflaskan!

• Frejis

Muggles: hoppas att resan gick bra :) och Grattis på födelsedagen! :) :) :) Hoppas att året kommer att bli precis så som du önskar dig och även bättre :)

• Frejis

Tack koko :) och hoppas att ni får en trevlig pratstund imorgon.

• Frejis

Lapinette, Sweet, Systern :) tack tjejer :) önskar trevlig helg till alla och som sagt - ingen tant :)
    kramar till alla

• Frejis

Hej hej,
    sitter och försöker korrekturläsa eländet till avhandlingen. Tråkigt, men måste göras :( och det innebär betydligt mindre tid framför datorn.

Sweet: Skickar många kramar till dig och du får ta fram så många du behöver. Säg till om du behöver fler, jag kan skicka dem omgående :) Att tanten hittade dig...

Lapinette: Jättefin bild på dig! Har den tagits i Stockholm?

Page: En verkligen annorlunda bröllopsbild, den känns naturnära och på något sätt vild. Tycker att du ser ut som en älva *en midsommarnatt av någon anledning, om man får fantisera fritt*

Jag borde BIMa någon gång i slutet av januari eller i början av februari, men jag koncentrerar mig på att vänta på kallelse från KS. Fyra fem dagar efter ÄL och jag känner inga symptom förutom liiite ömma bröst. Mindre får jag låna din onda mage en stund?

• Frejis

Muggles får du se bebisen för första gången imorgon? Det måste vara en alldeles otrolig upplevelse och näsdukar (stora sådana) borde du definitivt ha med dig.
    Väntar med spänning på en rapport!

• Frejis

"Förlossningskliniken", det programmet måste jag ha missat helt. Går det på söndagar?
    Så länge det inte handlar om djur brukar jag kunna botanisera i andras sorg och tragedier på tv, särskilt när jag själv är på uselt humör. Ett dolt masochistiskt drag, vem vet.
    Hur är det för dig Snartis, kan du se sådana program utan "större problem"?

• Frejis

Page - avstår från bönorna så länge maken befinner sig i närheten av mig,tack ;) och han får inga heller :) men en liten böna i magen tas gärna emot.

Framläggninsdatumet är i slutet av april. Ser framemot den dagen då projektet verkligen är över. Har tröttnat på det rejält.

• Frejis

Lapinette: känner igen problemet med bilderna. Tycker inte om att se mig själv på bild förutom bröllopsbilderna där man är stylad, sminkad och fotas av en proffs.

Härligt med semester och särskilt nu, när det är mörkt nästa hela dagen! Fast när snön kom kändes det genast bättre. Det slår dock inte en semesterresa till Sydafrika.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???