• Frejis

När märker man av att man är...GRAVID???

Nu sitter jag här och ÄTER choklad... vad gör ni med mig? Några små bitar av Caillers mörk choklad slinker ner :) fantastiskt gott.

Koko - jag är ganska okonsekvent när det gäller choklad. Älskar mörk choklad (dock utan nötter), ju mörkare desto bättre, men kan också njuta av billigare varianter just med jordgubbssmak. Köper inte sådana eftersom det kan jag inte ha hemma.

Min man brukade förut köpa choklad till mig när han var ute och reste. Han reste mer än vad jag orkade äta upp... en hastig och oförklarlig ;) viktuppgång gjorde att sådana gåvor blev förbjudna hemma hos oss.

• Frejis

September - FL kan ibland ha en lugnande verkan på mig. Masochistisk läggning ;) :)

• Frejis

Lakrits och salta fiskar... nope, inget för mig :) du är inte ensam om att vara konstig Muggles.

• Frejis

Ordet bidrag kan få mig att associera tilll olika ideologier, men intuitionen säger mig att det borde undvikas i denna trevliga tråd ;) har känt mig lite nere efter den senaste röda veckan. Det hela med barn känns ibland bara jobbigt, men så går det över. Har inte tränat på en hel vecka (förkylning) och då mår man ju så klart sämre. Men men... nu har jag gnällt färdigt.

Hur länge ska du vara i Tyskland?

• Frejis

En ruta om dagen ?!... det är ju alldeles för lite :)

• Frejis

Det låter ganska så tråkigt Muggles, jag instämmer. Hoppas att resan inte är förlagd till ÄL-tiden.

• Frejis

Cicci - dina kunskaper om graviditeter mm är fascinerande, en riktig och ovärderlig infobank :) :) :)

• Frejis

Cicci: Varför inte? *både på skoj och allvarligt talat* Informationsbehovet är nästan obegränsat *pekar på FL*

• Frejis

Cicci igen: det är ju tack vare mig min man äter bisolvon. Om det inte funkar den här gången får han låta bli att äta bisolvon.
    Nej, nu ska jag inte trampa i minfältet gällande frågan HUR man blir gravid.

• Frejis

Koko: på något sätt får jag ihop det, alltså graviditet och ÄL, när det gäller Muggles :) det märks kanske vilka är totalt fixerade på sin förhoppningsvis nära förestående ägglossning.

Cicci: jag kan ju vara din första klient... :)
    *springer tillbaka till juridikboken*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???