När märker man av att man är...GRAVID???
FruL - amatörpsykologen här gissar på en försvarsreaktion för att inte bli besviken igen.
FruL - amatörpsykologen här gissar på en försvarsreaktion för att inte bli besviken igen.
Lapinette - vad tråkigt :( Jag kan också känna att vi aldrig hinner att få två barn även om jag "bara" är 33, nästan 34. Men man kan ju få barn även efter 40. Det kan ju också bli så att man inte kan sluta få barn när man väl fått sitt första ;) Min man och även min mor tror av någon anledning på detta.
Ett helt dumt inlägg, men jag kom på det när jag läste TomKats fråga.
Visste ni att det bara tar ett par timmar för spermier att simma upp i äggledaren och befrukta ägget? Såg en liten film om befruktning på www.vardguiden.se igår
Jag gillar också sängen :) och kohuden på golvet ;)
Grattis till bebisen A.M. :):):)
God morgon tjejer :)
loggar in här som hastigast och ser en gravidrapport från Vänner-fan. Jättemysigt :) och lycka till med alltid :)
Jag har drunknat i allt jobb som ska göras innan jul och återuppstått *skojar nu* men försökt att följa tråden. FruL, tror nog att du och jag BIMar nästan samtidigt. Från mitt håll rapporteras något ömma och förstorade bröst (beroende på dagen), extrema hungerkänslor på kvällen eller till och med efter att jag har ätit (beror nog på julen...), finnar i ansiktet (igen, har haft dem i två veckor nu, snyggt :( och bra hetsigt humör (säger min man som brukar ha rätt på den fronten). Det vill säga, mensen är på väg. Shit :( men jag ansluter väl till NNÄ gruppen.
Kram på er alla :)
Mensen, den röda kärringen, kom idag. Får jag låna deppmanteln av någon här inne som hade den sist? Det här känns ganska hopplöst, ingen bebis vare sig med eller utan vitaminer :( irriterande. Hur länge skall man behöva hålla på för att bli gravid?...
... tror att jag ska skaffa hundvalp i stället, lagom till jul...
Jag vill jättegärna träffa er och dricka lite glögg nästa måndag :):) :)
Jag tar med mig en röd litenkudde och kryper in i det mysiga depptältet tillsammans med er. En flaska glögg i ena handen och alla vitamintabletter som jag har tagit i andra handen. Och en fin julgran :)
Jättekul, det känns att det är dags att visa mig :) Var ska vi ses?