• Frejis

När märker man av att man är...GRAVID???

Muggles - kul idé, det har jag inte ens tänkt på. Enkelt och billigt och kan göras när och nästan var som helst. Ska prövas :)

Jag vill också bli gravid innan årsskiftet eller vid nästa ÄL, men det har inte fungerat hittils. Det här känns som en deppgrop som jag kan ramla in i när som helst. Håller mig därför ifrån ämnet :)

• Frejis

Hej hej :)
    Nu har jag shoppat. Var på Lovestore på Bondegatan och skaffade S*xspelet och kroppsmålningstub med jordgubbssmak :) har undersökt s*xspelet och det ser väl inte så dumt ut.
    Blev lite nyfiken på ett kamasutraspel, men det kan jag skaffa som julklapp till maken om s*xspelet uppskattas. Han gillar förresten att spela Monopol, men... det är ju så tråkigt.
    Butiken var annars okej, men något för liten och utbudet begränsat. Oj, nu låter jag visst som proffs fast det var första gången jag handlade någonting sådant över disken. Det gick självklart smärfritt :)

• Frejis

Snart så - kan man redan gå på julmarknad? Trodde inte att de började så tidigt, men jättekul :) jag älskar jul och väntar på Skansens julmarknader och lite snö. Jättemysig aktivitet på en helg i december.

En helt annan fråga - kan man få finnar i ansiktet i samband med ÄL? Jag har två "snyggingar" vid ena tinningen som ser ut som :( *saknar ord att uttrycka det*

• Frejis

Tack för din tröst fruL ;) visste inte att man kan få dessa små fula rackare två gånger i månaden. Och ja, de har blivit fler sedan man började försöka... alla vitaminer och mineraler hjälper säkert till.

Gåslever och skaldjur och champagne är jättegott. Tycker dock extremt synd om humrar och avstår från att äta dem helt och håller. Helt konstigt, jag vet, men men...

• Frejis

Muggles - om du kan hålla dig, testa inte. Som koko säger, är det inte kul att bli besviken. Men om du får mens så blir ju du besviken i alla fall. SLutsatsen från Frejis är att göra som du känner för stunden. Så gör nämligen jag :) och dyrt blir det i slutändan.

Tänkte önska trevlig helg till alla här. Måste iväg till flyget :) kram på er

• Frejis

Trådlösa internetuppkopplingar är SÅ irriterande. Hela meddelandet försvann när jag skulle posta den och så fick jag inte komma in hit heller :( *grrrrrrrr*

Håller tummar och tår tills de blir blå att någon/några i tråden ska plussa. Väntar med spänning på resultat när ni nu bestämmer er för att testa :)

Helgen i Köpenhamn där min man för tillfället jobbar har varit helt underbart romantisk. Den bästa weekend som vi hittils har haft tillsammans, och varför det blev så vet jag inte. Kanske Sexspelets "fel"? Det är i alla fall något att rekommendera, lite fånigt, men ändå kul. Har man druckit lite vin (eller för den delen champagne) är det roligare att spela än Monopol.

Var bland annat på julmarknad på Tivoli. Så mycket julpynt, kom hem med två stora påsar. Älskar julpynt i alla dess former :)

Hade självklart *lite ironiskt* ingen ägglossning under helgen. Missade att testa med ÄL stickor, men borde inte ömma bröstvårtor och stora finnar i ansiktet vara ett symptom? I så fall var det en tidig ägglossning denna månad.

Evigheter till BIM som väntas den 5-6 december :(

• Frejis

Ser att jag är lite motsägelsefull där i slutet av meddelandet, men det vore ju kul att berätta för barnet: "Du blev till i Köpenhamn och det var såååå härligt" i stället för "Vi körde lite tvångssex under ägglossningen"... ;)

• Frejis

Testa Lapinette och stilla vår nyfikenhet! :) det vore jättekul med ett pluss :)

• Frejis

Välkommen till min värld fruL, jag är också "duktig" på att vara pessimist. Men... om man ser allting i svart kan man inte bli besviken, eller hur?

Min man reser ganska oregelbundet, ibland är det en två nätter i veckan, ibland är det fem. Vet inte alltid i förväg när det blir heller och resmålen är också olika. Han håller sig dock fortfarande inom Europa *peppar peppar*

Han ställde faktiskt in en resa den här veckan för att inte missa ÄL, men jag tror att min kropp spelar spratt med våra planer och ägglossningen har redan varit. Eller så kommer den om en vecka... bläh, jobbigt det här. Hur länge har du rest så här fruL?

• Frejis

Mindre - ibland tar det lite längre tid för män att inse vissa saker som är självklara för kvinnor.

Kanelbullar är såå goda :) men jag tänker alltid på vikten INNAN jag bestämmer mig för att äta dem.

Organisationsförändringar tycks ha blivit ännu ett modernt skällsord :( usch, det som du berättar låter jobbigt på sikt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???