• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

JA just det, bakifrån. Ja det är ju en gammal favorit ändå ;) Använde dock inte denna position när jag blev gravid förra ggr, men då blev det ju som det blev...

Faktiskt måste jag säga att jag har fått lite mer avslappnad syn på detta med bebisverkstaden efter mitt missfall. Mer respekt liksom, och typ 'händer det så händer det...' Vet inte ens om jag är sugen på att sätta iggr första cykeln utan kanske väntar till nästa (yeah right desperata ÄL jägaren kommer nog inte kunna hålla sig ;))

• Lapinette

muggles - ha det så skönt i värmen. Snacka om att det skulle vara välbehövligt. Kollade in väderprognosen och den visar regn och ca 8 grader ända fram till lördag. Tjohoooo, vad man blir uppåt av lite regn (NOT!).

• Lapinette

Moppy - välkomment tillbaka! Och visst ska man ha respekt för det är med barn. Jag har själv alltid sagt att jag vill "försöka" dvs aldrig tagit för givet att vi kan. Men självfallet hoppas vi och nu har det gått 6 månader sedan vårt bröllop (igår).

• fru UH

igår morse fick jag utslag på mitt ägglossningstest, igår kväll o idag på morgonen har jag ont i ena äggstocken. Brukar känna av mina ägglossningar, men så blir man ändå så nervös att det ska vara ngt "fel". Gogglade om ägglossningssmärtor o då hamnar man lätt på sidor om endometrios. Hur ont ska man ha vid ägglossning? Jag har ganska ont, men inte så att jag behöver ta en tablett. Förhoppningsvis är det bara positivt att man känner av ägglossningen. Åh, vad nojig man är, så rädd för att ngt ska vara fel hela tiden. Någon annan som känner av ägglossningen?

• Jessie76

God morgon.

Jag kryper in under deppmanteln idag och har egentligen ingen anledning - bara en sån dag

Lapinette, ville bara säga att ett av grav-symtomen är väl nästäppa så det behöver inte betyda mens.
    Lycka till!
    Och hej Moppy, kul att du kom tillbax
    Koko, ringde du om din remiss?

• Snart så....

Moppy: Skönt att höra att du mår bra och att du redan vill börja cykeltänka igen.

Lapinette. Har du några andra symptomer på att mensen är påG?? eller kanske ska skriva INTE påG?

• Snart så....

fru UH: Jag känner oxå av ÄLen och det gör nog ganska många på denna tråden. Tror att det är ganska vanligt faktiskt.

• Jessie76

Vad jag förstår så är det mer vanligt med dom som känner av ÄL än dom som inte. Men är det inte så att när man känner av den så har den varit?
    Äh, jag är inte med på alla turer, men så har jag förstått det iaf...

• Moppy

Fru Uh, jag har också ganska ont vid ÄL, kan nästan känna när ägget släpper, så det är normalt...

• Moppy

Var håller de gamla "rävarna" Cicci och FruL hus??

Hur har det gått med A.M? (har inte hunnit läsa alla inlägg...)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???