• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • fru UH

Åh vad bra! Nu känner jag mig lugn igen! Jaså, det kan vara så att när man känner av den så har den varit? Tur att vi har fått till det innan jag fick ont då!

• Lapinette

Jessie76 - nästäppa = gravid, då skulle jag definitivt ha varit gravid sen i september .

Snart så - har inga sympton alls förutom att jag har haft ovanligt mycket flytningar men det kanske beror på att jag testat lite Bisolvon mot min förkylning. Sympton gällande mens är att jag är just förkyld igen vilket jag verkar vara varje gång vid mens samt att jag känner mig hängig, lite nere...fast å andra sidan kan det också vara vädret. M a o jag har ingen som helst aning?!!! Men jag tror inte att jag är gravid.

• Snart så....

Moppy: Vet du hur det är med kroppen efter missfall? Kommer den igång med ÄL som vanlig direkt efter eller kan det ta några månader? Berättade gyn någor om det?

• Snart så....

Moppy: Cicci är i götet hela veckan och var minsann och lunchade med Muggles igår :D

Vart FruL är vet jag inte? Saknar henne oxå

• A&M

En smygläsarfundering till er som har full koll på detta med ÄL och allt!

Kan det månne vara så att ÄL sätter igång lite hipp som happ, dvs inte nödvändigtvis just de dagarna som är "beräknade"?

A&M (inte att blanda ihop med jättegravida eller nyss nyblivna mamman A.M )

• Snart så....

AM har inte varit inne på ett par dagar så hon kanske har fått babyn nu?? Hoppas det :D

• Liten med Mindre

Hoppas att vi snart får vår första trådbebis!! :)

AM, hör av dig snart - vi är så nyfikna!

• Moppy

Snart så: det kan ta ett par veckor sa min gynekolog. Det beror lite på hur länge man blödde, hur snabbt man får ut allt och hur snabbt gravhormonerna går ner. Min blödning var ganska kort, över helgen bara och när gyn kollade igår var allt ute. Nu ska jag ta lite blodprov då och då för att se att hormonerna försvinner. Han sa dock att det är vanligt att man blir gravid igen ganska snabbt eftersom kroppen har vant sig vid att vara gravid, så man kan ju hoppas....

• Moppy

Vilka är det som BIMar snart?? Så man kan hålla tummarna??

• Lapinette

Moppy - jag idag eller imorgon! Vet inte om det är någon annan som är i samma fas som mig förutom Muggles som fick sin i helgen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???