• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

vad lugnt det är i tråden idag, nu när jag äntligen är på G igen...

• nu är jag fruL

moppy:
    Jag är deppig och förvirrad så jag är tyvvär ingen bra trådkompis
    Men jag är här och är sååååå glad för att du är på g igen
    kram på dig

• Moppy

Skönt att vi är två ialla fall. Jag är också lite låg fortfarande men är glad att allt jobbigt är över för min del. tycker nästan det ska bli kul att ge sig ut i cyklandet igen. Hur sjukt är det?

Hoppas verkligen det löser sig med resan!

• Moppy

Ho ho anyone out there??? Jag är uttråkad....

• Liten med Mindre

Också uttråkad. Är snart igenom min mörka chokladkaka. Jag som inte skulle äta mer choklad. Vill hellre får mina glad-ämnen från en trevlig stund med maken.

Fast nu kanske jag får dubbel dos??

Inget annat skoj att tillföra. Tror av någon anledning inte heller på denna ÄL. :( Det skulle ju vara skoj att få dela ut nyheten med julklapparna, så detta är sista chansen. Därför går det nog inte...

Det märks att det är november i tråden.

• BrudSommar2006

Moppy - förstår lite hur du känner, jag kan sakna spänningen i att vänta på ÄL och BIM osv. Skönt att slippa oroa sig för att man inte kan få till det nu förstås men det vet ju du att du inte behöver oroa dig för heller. Sedan din besvikelse att det blev som det blev den här gången kan jag ju bara gissa hur det känns. Men det är kul att du är så positiv nu och är tillbaka i tråden och ser fram emot nya framgångar!

• Jessie76

Moppy, visst inte hade du några barn sedan tidigare?
    Jag har en vän som är i samma sits som du var för ett tag sedan... Och hon tycker trots att hon är orolig för tidigt MF att det är skönt att veta att dom öht kan bli med barn. Beundransvärt att se det som positivt - visst?
    Jag tycker oxå d e jättekul att du e tillbax

FruL - jag undrade bara, för jag tyckte det lät som att det hade vart flera olika bud... Nyfiken i en strutis bara

• Skärgårdsbruden

Frullan,
    Jag ringde Vasa Vaccination (där jag vaccinerat mig) och ställde frågan. Sedan bad de en infektionsläkare ringa upp. Supersmidigt. Lycka till!

• _koko_

Jag skulle ge ungefär vad som helst för att få veta att jag kan få barn över huvud taget just nu. Dvs hellre plus och missfall än aldrig plus alls...

Knäppt och konstigt, men sån är jag...

• Snart så....

koko: Jag tänker lika som dig. Då vet man iallafall att allt fungerar som det ska.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???