• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

tror inte AM varit här sen i fredags faktiskt?

• BrudSommar2006

Hoppas hon han klart innan i måndags då, de hade ju ingen barnvakt till äldsta barnet den här veckan har jag för mig.

Dags att gå hem!

• _koko_

Vi pratade om den 10e hemma hos mig, men jag ses gärna tidigare också! Har det faktiskt väldigt lugnt i kalendern framöver (förutom att jag måste jobba dygnet runt då...), så kanske en afterwork nån vardag? Fast med tanke på hur länge vi brukar sitta kanske det inte blir så bra... :D

• Snart så....

Koko: Vi kanske hinner med en afterwork på en fredag? Då är ju tiden inte ett problem :D

• Snart så....

iofs så är det bara denna fredagen och nästa isåfall att välja på

• sweetstreet

Tjingeling!!!!

Här sitter man och fryser på jobbet för det är så j-a kallt här! Brrrr!

Jag vill osså ha skumpa.... På min förra arbetsplats dracks det en del skumpa när saker skulle firas men här vekar de int ha någon fira-kultur alls!!!!! Helt otroligt dåligt tycker jag! Jag bjöd på skumpa en gång när jag hade ngt att fira, men det var enda gången. Bu!

Jaja, var ute och jagade bisolvon igårkväll men utan resultat. Jag hittade bara grejer med Guaifenesin som aktivt substans, men den skulle enligt beskrivningen vara slemlösande den med. Så jag köpte för att testa. Kan ju aldrig skada.

• Liten med Mindre

Jag kan andra advent! Solohelg och vill gärna träffas då!

Tror tyvärr det är lite fullt i kalendern innan dess. Skulle vara första decemberveckan då, men då är vi så nära i alla fall.

• sweetstreet

Hinner aldrig in i tråden tillräckligt tidigt nuförtiden. Så mycket at göra på morgonen och sedan när det lugnar ner sig har ju ni kväll och går hem. Hm!

• sweetstreet

Ojojoj, jag vill ju också så gärna träffas. Ingen som ska till New York inom överskådlig framtid???????? :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???