• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

Frejis
    Bra inlägg!
    Självklart kan det låsa sig ändå, jag menar inte att bara man slappnar av så går det. Då borde det ju funka för mig i så fall. Håller tummarna för dig!!!

Ska kanske friska upp minnet här om min kära mor som också hade svårt att få barn, det funkade bara när de körde bakifrån - eftersom hon hade lutande livmoder. Ni som vet att ni har det (BM kan se det vid undersöäkning) har ni testat?
    Jag tror vi bara ska testa det den här omgången *s* I like!

• nenne78

det blir värsta cirkusen om man ska hinna med allt för att täcka upp alla chanser.

Jessie - AHAAAAAA!!! *det går upp ett ljus*
    Det är alltså bra att komma före? Jag trodde livmodern liksom läppjade *fnissar* upp såsen inuti... HOHOHOHO! Ja, det är mycket att tänka på. Jag tänkte i alla fall ha KUL medans vi försöker. Här ska handlas grejer!!!!

• nenne78

gud mörning
    hehehehe snartis... hoppas, hoppas, hoppas. Denna vecka måste ta slut FORT så att du (och VI) får veta!! + eller -??? Låter som ett tv-program med Martin Timell.

• nenne78

skulle det vara 3 + den här veckan är även jag ofantligt avundsjuk men hur kul som helst för er skull! Vad många kusiner pickn kommer få! Till slut blir det väl ett helt rugbylag! Vad ska det heta??!?!

• nenne78

snart så

pwwahahahah!!!

mindre
    *rys* glitter har jag traumatiska minnen från! *kliar mig i fontanellen*

• nenne78

jag har aldrig varit lucia förutom på lekis när alla var det

• nenne78

aaah jag var för ful, men troll finns inte i luciatåg så det fick bli tärna.

• nenne78

vadå tjejer kan väl spela rugby! Nu ska jag inte predika könsroller här men klart att våra söta tjejbäbisar ska spela rugby!!!
    KÖTTAAA!!!!

• nenne78

CicciL
    aaah med mina gener kommer h*n att se ut så från början så jag behöver inte hålla tillbaka något i estetiskt syfte *S*

jag har tävlat i slalom så jag hoppas inte det blir det (man är ju aldrig hemma...), så jag röstar för spökboll (jag var grym!!) eller bridge.

frisbee går nog bra också,

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???