• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

hahhaha!
    jag tänkte på fäbodjäntan, där blev de ju k*ta när det blåstes i näverluren....
    å idag har jag flätor.

• nenne78

hihihi
    lur!

det heter den där jag kommer ifrån. Sn*ppen alltså. *fnissar*

nu måste jag gå och packa visitkort. Se ya!!

*tar en slurk champagne*

• nenne78

frulLan
    varför skulle det vara svårare att bli gravid om man har gluten - har det något med att man inte kan ha en nulle i ugnen då *fnissar* näää fy vad lågt....

• nenne78

neeeej BULLE ska det ju stå!

• nenne78

*bugar mig*
    tack koko! hahaha jag är så sjukt kass för jag skrattar själv åt mina dåliga skämt... *slår mig på benet*

• nenne78

hoppas ni får ku* ikväll! Eller kul, whatevvööö! HAHA! Hälsa alla från mig (fast ingen vet vem jag är, hohooh)

• nenne78

julifrun
    oouuiii!
    En till skarpskjutare! Välkommen! Ska du testa dig snart?

• nenne78

*hjulen snurrar*
    verkar som ni hade riktigt trevlitg och informativt på träffen igår.. Hmmm. hur fick ni plats på toan allihop när Koko visade snigelspåret??!??!

• nenne78

fruLlan
    Jag tycker f ö att det inte var någon lögn eftersom han påstod och du svarade... lite svävande sådär. haha!
    Tror även att din mamam säkert nämnt det någongång fast det kanske var innan du ens visste vad det var eller som sagt, inte riktigt lyssnade (om du är som jag... )

• nenne78

hörrni nu blottar jag strupen här: räknar ni första mensdagen som dag 1, eller? För om man får den på dag 33 i cykeln, är det ändå dag 1 eller blir dagen efter dag 1?? Fattar någn vad jag menar??

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???