Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEE

JÄTTE GRATTIS MUGGLES!!!
    Åhh vad oerhört roligt för dig och din make!
    Pick'n och Kick'n får en ny trådkusin!

Jag kunde inte heller fatta det, att jag var gravid, jag tror inte jag fattar fortfarande. Och du kommer oroa dig för missfall, det är det jag har tänkt på konstant i 6 veckor, men man måsta försöka njuta av att vara gravid!
    Du har ju i allafall massa symptom, vilket är underbart!

Jag sitter här och LER jag är såååå GLAD för din skull!
    Underbart, fantastiskt skit skoj!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

och massa kramar till dig och din make, vilken julklapp!

• Bröllopstokiig

Koko, jag tog kort på min gran i går, jag är helt besatt av min gran, jag älskar granar! Och julmys!

• Bröllopstokiig

Storasystern: Jag vet att jag gav min bror i den åldern prenumeration på en tidning han gillar/gillade. Det är en ganska bra julklapp faktiskt!

• Bröllopstokiig

Hej hej...

Nopp, jag tycker vi i tråden säger att det blir SLICK'n, bnestämde ni Pick'n till mig så bestämmer jag slick'n till Muggles

Muggles, jag kommer åka skidor i mars. Då är jag väl i 5 månaden eller i vecka 25 eller nåt. Så ÅK, man ska inte ändra livstil för att man är gravid. Jag ska till Dubai med, sen ska jag till London och en massa annat kul som kanarieholmarna Jag tänker leva som vanligt så länge jag kan!

Jepp Muggles, jag hade nästäppa ett par dagar innan BIM, det var ngt jag funderade på faktiskt och typ det ända symptomet...
    Bisolvon gör underverk! Jag tror på det!
    2 st Bisolvonbebisar i tråden, he he
    Sen på BIM dagen sved det till i ena booben, det funderade jag med över, även att det var 3 sekunder!

Jessie: Vad ska vi ha till din bebis då, för namn, Dick'n, jag tycker faktiskt det ska var liknande namn, så inte ärtan, inte kul...

Nu ska jag till min barnmorska för att ta ett blodprov inför mitt NUPP test som jag har i början av januari.

Jag har svinmycket att göra nu innan jul, sitter i möten hela tiden, så om jag försvinner ett par timmar vet ni varför, jag vill hänga här mer FruL mfl, men jag hinner inte!

Puss och Kram hela dan

• Bröllopstokiig

sorry, kom lite akut-jobbgrejer ivägen...

pirr: jag testade med ÄL-stickor 3:e gången (i okt) och fick full böj. Då körde vi böjdagen men inget mer, det blev inte så. De två efterföljande gångerna, försök nr 4 och 5 använde jag inte stickorna men vid det laget hade jag ganska bra koll på min ÄL. Dels kände jag av den i äggstockarna, dels såg jag flytningarna. Jag hade tänkt köra med stickor igen om det inte hade tagit denna gång. JAg tycker det är ett bra hjälpmedel för att lära känna sin kropp.

• Bröllopstokiig

Page, kör 3 ggr om dagen, det gjorde jag och jag blev gravid! Jag tog med mig till jobbet, ska det vara så ska det vara ordentligt, enligt mig!

• Bröllopstokiig

SWEET, bra jobbat med rosenroten. Jag körde nog 600, så det borde ju vara perfekt med dem du köpte, man ska ta en morgon och en kväll!

NU ska vi hålla tummarna för Frullan och CO. Det är eran tur nu!
    Det verkar som om det har tagit sig på 5e försöket för de flesta i tråden!!
    Kanske kan vara lugnande för Nenne mfl!

Jag sitter och LER för jag är så glad för Muggles!
    Tack för info om MF, jag sitter lite nojjig nu när jag har 0 symtpom och ska på vul i morgon, är rädd att de hittar ett ruttet dött katrinplommon där inne i morgon....

Tjingeling

• Bröllopstokiig

Mindre: Ja du vi får ge dem till Muggles, jag är då INTE hård i magen

• Bröllopstokiig

Hej A.M

Underbart att se dig här igen. Jag räknade ut att jag såg din annons i tidningen i lördags, Livia 16 november.... hihihii

Snart så... plussade förra veckan, så nu är det Jessie, Snart så... och Muggles och jag från det gamla garget som plussat.

Japp, vul i morgon hos Jan-Åke eller vad an hette. Skit nervös o deppig, men mår bättre efter ett inlägg Muggles gjorde innan idag ag missfall. Jag mår precis som vanligt o känner mig inte gravid, så det känns lite konstigt!

• Bröllopstokiig

Livia är jätte söt
    Hoppas hjärtat repar sig!
    Kram till dig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???