• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

själv hoppas jag på myten att man kan bli gravid snabbt igen efter missfall. typ att kroppen är mer mottaglig.
    vet inte vad som hände med min känsla att vi skulle vänta lite. plötsligt är jag inne i ÄL-jagandet igen.... :)

• sweetstreet

Moppy,

låter verkligen som du är på banan igen.

Och då menar jag inte frukten.....! ;)

• sweetstreet

start september,

ja Tyra är ett fint namn, fast det är ju rätt "vanligt" nuförtiden har jag upptäckt. Har flera kompisar med döttrar som heter just Tyra.

• sweetstreet

Nenne!
    Kul att du tittade in även om det gick fort! Saknar dig här!!!!!! Hoppas du kommer tillbaks snart igen.

Och p*ppa lugnt!!!!!

• ljuvlig

Är det någon mer som har BIM i helgen?

Vi har bestämt att testa på fredag, kan vara lite tidigt men det är svårt att hålla sig...
    Det är helt sjukt, denna gång kan jag känna på mig att jag är gravid. Fast samtidigt är jag rädd för att det är inbillning...
    Har i alla fall, sedan i fredags förra veckan, haft ont i brösten speciellt i bröstvårtorna där det "sticker till" titt som tätt. Och så tycker jag mig kunna känna en lätt metallisk smak i munnen.
    Men som sagt, vi får se till helgen

• sweetstreet

Oj Ljuvlig,

Låter ju superrpännande!!!!!!
    Hoppas verkligen!!!!!!!!!! :)

Metallsmaken har jag förstått är ett symptom!

• sweetstreet

BIMar du på fredag då alltså, eftersom ni tänkte testa då. Eller "tjuvstartar" du??

• ljuvlig

Hi, hi. Min mens har varit så oregelbunden sedan jag slutade med p-piller. Jag har iaf räknat ut att BIM kan infalla fre, lö eller sön som senast
    Tänkte testa med Rfsu:s test, har hört att det kan känna av i ett tidigt stadie. Eller?

• sweetstreet

Har faktiskt inge aning om grav-tester. Har liksom inte riktigt kommit så långt än.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???