• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

vickan hej
    För att fortsätta på namn man inte vet vad det betyder.
    Pia betyder tydligen också Fi*tta fast på spanska eller portugisiska...

fast det är klart man kan ju inte leta efter ett namns Betydelse på ALLA språk.
    Men engelska känns ju angeläget.

• Snart så....

Hej Frullan,

Skönt att läsa att du redan är igång så tidigt på morgonen :D

Själv tittar jag bara in som snabbast ska snart åka på kundbesök och vara borta HELA dagen så kan inte vara här alls :(

Kram på er alla!!

• nu är jag fruL

hejsan
    snarties ohhhhhhhhhhh vi kommer sakna dig
    hälsa kunden och kick ass

• nu är jag fruL

ljuvlig by the way
    det glömde jag ju
    MEN
    det låter som om det är ett stoooooooooort fett pluss på gång för dig. Du verkar så övertygad så jag tror absolut inte att det är bara inbillning!!!!

Hoppas och låt oss veta hur det går. Håller tummar och tår

• Lili 2006

Godmorgon tjejer! GRATTIS A.M!

BIM +4 idag ( räknat på längsta cykeln, dvs 30 dagar).
    Tog test imorse, som var negativt! Är så besviken och ledsen!
    Fortfarande ingen mens, dock mens-liknande-molvärk.
    Men ännu finns det ju hopp - om CBtestet är mer än 99% säkert - så innebär ju det att det är i alla fall upp till 1% chans att det är en bebis i magen.

Det är konstigt med alla förväntningar man bygger upp och att man redan tänkt sig in i när man ska berätta för folk, vad man ska säga, hur de kommer att reagera, att man ska fundera på namn, att planerar för att inte få dricka vin, osv, osv... Börjar tro att jag är galen på riktigt!
    Men som sagt - testet var negativt och kan nog förvänta mig BAM idag! J*vla SK*T F***N

Maken blev jättebesviken - det känns tröstande i alla fall.

• nu är jag fruL

lili
    Usch gumman
    men ge inte upp än. det finns ju dom som är låghormonare där det tar lite tid för hormonhalten att stiga så att test ger utslag. Så var det för jessie om jag inte minns fel.
    SÅ fortsätt hoppas lite till.

MEN om mensjäveln kommer så finns det en deppmantel att låna. och vi har alla känt den förtvivlan som mens innebär...så här kan vi stötta.

Jag läste apropå sen mens igår på nån länk till vårdsidor att
    OM man får symptom men mensen kommer några dagar sent så är det oftast ett missfall. det är så missfall oftast vosar sig alltså de tidiga MFen. Att de bara försökjuter mensen lite.

MEN om amn nu ska se lite positivt på MF så är det som moppy skriver så att många har lättare att bli gravida efter ett MF eftersom kroppen blir emr mottaglig.
    Så något positivt kanske.

Moppy: angående FL Härn INTE där. Dom är galna tycker jag. Jag går aldrig dit.

• Lapinette

Hello girls!

Var igår och klappade stooor mage. Väninna som så där hoooops blev gravid och ska ha i februari. Faktum är att det tog henne ett par månader innan hon fattade att hon var gravid så hon festade på järnet fram tills dess. Hon hade precis slutat med sina piller och haft otroligt oregelbunden mens så på sin andra ägglossning blev hon gravid med sitt ex.

Så kan det gå? Själv försöker man som en idiot och inget händer. Nåja, vi pratade också namn och för mig är det självfallet viktigt med ett namn som fungerar på både svenska och franska.

• Lapinette

Lili - supertrist! Det verkade ju så positivt när du gått så många dagar över tiden. Kram på dig!

• nu är jag fruL

lapinette:
    Hur känns det idag?
    har du landat lite?

• Lapinette

För mig är det faktiskt ok men dock lite uppgiven. Känns lite som jaha, vi får väl se när och om det händer.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???