• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Så ingen av oss BIMade !! Vi får gråta tillsammans och ta nya tag.

• Liten med Mindre

Och igår som allt lät så plussitivt! :(

Nåja, nu får de flesta av oss dricka glögg till advent. Jag hoppas dock innerligt på att Ljuvlig får dricka saftglögg ihop med CicciL och Skärgårdsbruden. :)

*kniper åt om tummen*

• Liten med Mindre

o brudsommar förstås. saftglögg till henne med!

• Eden-06

Viss är det typiskt - en dag känns det så hoppfullt och dagen efter rasar allt.
    Vad ska man egentligen göra för att bli gravid??????
    Bara man vetat att inget var fel och att det kommer så småningom. Nu är det så jobbigt att bara vänta och hoppas.

Tack för stödet alla kämpare.
    Nu tar vi nya tag tjejer. Täker satsa hårt på CissiL recept. Här ska knappras Rosenrot och Bisolvon.

• Moppy

obs - lite varning, pilla inte för mycket på tappen, man kan få infektioner och sånt har jag hört. är inte test bättre så man vet när ÄL kommer? *älskar tester*

• BrudSommar2006

Ja, saftglögg kanske inte är så dumt. Man vänjer sig väl, jag trodde att jag skulle sakna ett glas vin men nu luktar vin så otroligt illa att jag undrar hur jag någonsin kan ha tyckt att det varit gott. Märkligt det där.

• Eden-06

Pila på tappen. Nja, vet inte om jag skulle göra det titt som tätt iheller. Håller med Moppy. Visst finns det väl bättre sätt.

• ljuvlig

CicciL; Vilken vecka är du i? Det där med symtom är ju så individuellt!

Eden-06; Skitmens!!! Nej sånt vill vi inte ha,,,,, Och glöm inte folsyran

• Liten med Mindre

Tjaa - mest kul kuriosa. Visste inte att den fungerade så. Usch för att pilla för mycket, gillar inte ens tamponger. :(

Det finns bara en som får pilla så mycket han vill, eller den snarare... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???