• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Folsyra knapprar jag redan sedan flera månader tillbaka. Tack för påminnelsen dock.

CicciL: Symtomen kommer var så säker. Skönt att slippa illamåendet och de andra jobbiga symtomen. Själv längtar jag efter att magen börjar växa (ska bar bli gravid först )

• Eden-06

Mindre: Visst är det alltid kul att läsa. Det är det som är så bra med tråden. Man får hjälp med allt. Jobbigt, tråkigt, kul och konstigt..

• Moppy

Appropå folsyra har jag förresten kommit underfund med att Vitamineral Kvinna innehåller mer folsyra och mer järn än Mitt Val Kvinna. Och man behöver bara ta 1 tablett istället för 2. Så det kan jag rekommendera :) ;)

• Liten med Mindre

Jag köpte Vitamax kvinna resp man till oss igår på apoteket. Billigare och mer vitaminer/tablett än Mitt Val.

Hoppas på bra utfall åtminstone på hälsan.

• Eden-06

Rekommenderade inte Cissi Berocca? Undrar vad skillnaden är jämfört med Vitamax?

• Moppy

jag har också köpt Berocca, det kan man tydligen ta som en boost under en viss period om man är extra trött och stressad. Typ som ett komplement till Vitamineral. Men vad är det för skillnad mellan Vitamax och Vitamineral??

• Eden-06

Ska ändå ner på apoteket nu. Ska kolla lite. Återkommer

• pirr!

Mindre- Intressant text du länkade till.

Äl i antågande för min del. Vet ej riktigt när, men vi har kört varannan- var tredje dag nu en vecka ca och hoppas att vi ej missat. Skall fortsätta så ända fram till mens eller snarare icke-mens!

Känner med er som väntat och fått oönskat svar. Gick ju själv 5 dagaar över förra månaden och testade negativt och fick på det värsta mensvärken sedan tonåren!! Dock nytt hopp denna månad!

• pirr!

Skriver som en kratta... Sorry! tycker också att man numer omges av folk som lyckats på första försöket, eller så är det bara så att de gärna berättar och att de som försökt ett halvår ej säger något!

Tur att denna tråden finns så man slipper känna sig helt ensam med försök på försök på försök...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???