• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Tack för alla kramar och snälla ord! Det känns faktiskt helt ok. Återigen kan jag tänka mig att bli gravid i april bara jag visste att vi kan och kommer att bli gravida. Det är den där ovissheten om att vi kanske är en av dem som aldrig kan få barn som gör det så svårt.

• Lapinette

April var bara ett exempel...jag menar, helt ok att det tar 10 månader att få till det bara vi KAN få till det!

• nu är jag fruL

så känner jag med lapinette
    bara man visste att det skulle komma nÅN gång.

• Moppy

Jag vet hur du menar. Ibland tänker jag att detta är bara början på allt oroande som hör i hop med barn. Först oroar man sig för om man kan bli med barn, sedan när man blir det oroar man sig för att man ska få missfall, när man väl fått barnet kommer man ju oroa sig hela livet för att det ska hända barnet något.

Det är ju bra mycket enklare att bara vara vi två, jag och maken, och leva livet som vi vill.

Kanske skiter jag i att skaffa barn!! (ehh... NOT!)

• fru UH

Förstår precis Lapinette, den dumma ovissheten.

• Skärgårdsbruden

Mindre och brudsommar - jo, vi har dusch förstår och inte badkar, men toasitsen kanske kan vara ett alternativ för er? Usch, vilken sexskola det blev nu, he he. Fast det är väl iofs inget nytt i den här tråden! Ha, ha!

• Lapinette

Moppy ...du lyckades nästan övertyga mig!

• Lapinette

Är det ingen som gillar att göra det i sängen längre?

• Skärgårdsbruden

Moppy - så känner jag med. Ständigt denna oro!

Och Cicci - jag har bokat in ett VUL i nästa vecka. Går också in i vecka 7 nu (typ imorgon eller så) så det känns skönt med en koll för att veta hur vi ska ställa oss. Har haft rätt ont i magen så jag vill veta att det inte är utomkveds :(

• Skärgårdsbruden

Dessa eländiga smilisar när man försöker göra en parentes!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???