• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Absolut, om man ska köra på ett par ggr runt Äl dagarna har man ju inte alltid tid att hålla på ett tag och kanske inte heller lust bägge två på samma ggr. Kanske är det därför alla 20 åringar blir på smällen direkt - de har en större sexlust än vi 30-taggare!!

• Snart så....

Håller oxå med Moppy! Vad gör det egentligen att det inte är "perfekt" under ÄL?? Näää hit med simmarna bara!! Perfekt kan man ha alla under alla tider som inte heter ÄL.

Herregud JA, vin hjälper jättemkt mot stress för min del. Har faktiskt redan lagt vitt+skumpa på kylning till helgen :D

• Moppy

det skulle vara till FruL och Mindre...

• Moppy

TomKat: vad jag har läst ca 30 % chans runt ÄL och man ska tydligen köra på varannan dag för att låta simmarna "frodas" :)

• Snart så....

Jajaj Moppy-Lenas sexspalt!! *klappar händerna* :D :D

• Moppy

Jaa vad kul! Jag kan svara på frågor om sex och lust, CicciL om kost och piller som ökar fertiliteten, FruL om hur man håller humöret uppe osv. Hi, hi!! :D

• Moppy

...och viktualia alias 'smygläsaren' kan inflika med lite bra faktalänkar då och då!

• TomKat

Moppy

Så det är bättre varannan dag än varje? Eller typ varannan timme? :)

• Snart så....

hahahha...låter som en stålande ide :D

• nu är jag fruL

varannan timme

går bara om maken är skitbakis
    i all fall ett par gånger

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???