• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Men det gåååår att deppa av sig lite genom att gå ut och gå (i skogen), och låta tårarna spruta.

Eller om jag är arg - gå på ett boxpass eller kanske ut och springa.

Eller baka bröd (bullar!!), den är bra. Inget är så tacksamt att slå på som en bröddeg. Förutom möjligen soffdynor som ska puffas till.

Enda problemet med sån här aktivitet är väl tränigsvärken som kommer efteråt, för du tappar ju greppet om hur mycket du tar i. :(

• Snart så....

Förstår inte riktigt varför man har blivit mer känslig sen man började med babyverkstaden. Tror att det hänger ihop med pillrena som blockerade allt tidigare.
    Nu lever både kroppen och sinnet sitt eget liv, både på ont och gott.

• Lapinette

Instämmer Mindre - att träna bort destruktiva tankar är suveränt. Något som också är skönt är att gråta i duschen.

• Lili 2006

Lapinette - jag känner mig mer mensig idag än tidigare i veckan. Det känns precis som att mensen är på väg!
    Dessutom har jag inte en enda flytning - annars brukar det vara rätt kladdigt i mina trosor nästan jämt (kanske lite mer information än vad ni behövde? ;) )

• Lapinette

Lili - så vi borde kalla dig för kladdis istället ? Jag känner också som dig...att den är på väg. Blir nästan förbannad att den ska försöka "lura" mig så här. Bättre att den kommer bums istället för att dra ut på eländet.

• Lili 2006

Visst kan ni kalla mig kladdis!

Håller med Lapinette! Hellre besvikelse nu än att börja hoppas och bli såå besviken och ledsen! Om den kommer hyfsat regelbundet så kan man ju fokusera på nästa cykel istället istället för att sörja!

• sweetstreet

Lili och lapinette,

Jag håller ändå tummarna för man vet ju aldrig.
    Hoppas verkligen!!!!!

Mindre,
    jag förstår dig fullständigt. Själv har det varit mycket nu på sista tiden. igår jobbade jag till halv tio på kvällen och maken till halv elva. Hjm, det blir inte mycket 6-lust efter sådana pass. Och jag som förhoppningsvis ska ÄLa snart.

• sweetstreet

FruLLan,

Jag saknar dig!! Och du förresten, välkommen du med till NNÄ-klubben (NästNästa-ÄL). Muggles är redan medlem där ihop med mig.
    Jag vet att jag ska ÄLa snart troligtvis i slutet av denna veckan eller början av nästa, men just nu är det så hektiskt omkring mig att vi inte ens får till det minsta lilla, så fortsätter det såhär så är det ju dömt att misslyckas. Så jag har redan glatt börjat ställa in mig på nästa ÄL istället! :)

• sweetstreet

Oj, nu dog tråden verkligen totalt.
    Hm, jag får väl ta och sluta pladdra för mig själv då och komma tillbaks senare.

• Storasystern

Lapinette: Kniiiip!!! ;) ;)

Hej Sweet, har du kommit till jobbet nu? Lagom tills jag ska gå och lägga mig! :) Jag skriver en rad när jag kommer till jobbet imorgon dårå, det är nog bara du upp då! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???