Hallå mina älsklingstrådisar!!!!!!!!!!
Fasen, Götet i all sin glans... men nu börjar jag längta hem till Stockholm, i och för sig är min make i London, så kanske inte så kul att vara ensam hemma heller!
Ja ha ja... Lapinette och CO. jag tycker att det luktar plus i tråden! ÅÅÅ vad jag blir glad, vill att någon mer än jag ska få till det nu.
Ja som Frullan säger, jag hade ju redan innan mens börjat planera in nästa ÄL och jag bokade biljett hem tidigare från Göteborg så jag skulle hinna hem och få till ett äventyr med maken så jag inte missade ÄL
men det behövde jag ju inte nu med facit i hand, det blev som det blev...
Hur som, är fortfarade orolig... känner inget, jag vet att ni har sagt att jag ska vara glad för det, men just nu hade jag gärna spytt, mått illa och haft lite ömma bröst som ett tecken på att min "bebis" levde där inne, inbillar mig ju att den är död eller något....
Om jag inte börjar må apa snart så ska jag be att få ett vul nästa vecka för jag går in i vecka 7 på torsdag, då kanske det kan se hjärtljud om jag har tur...
Koko: Den vätskan du pratar om är ju Råmjölk, vanligt gravtecken! Så skumt!
Du kanske borde göra ett gynbesök i allafall?? Låter ju väldigt konstigt!
Känns som om jag borde haft dessa symptom snarare än du om du nu anser att du ej är gravid?!?!?
*vinkar till Mindre* hoppas ni får till det. Vi körde på bakifrån i duschen ett par gånger, bara så man får till det snabbt och på ett roligare ställe än i sängen.Fast just då tog det inte, men vi testade... Nu när jag blev gravid var det med så kallat "panik-kn***l" så med det sagt: det krävs en snopp som kastar ut simmare för att man ska lyckas, så på honom bara!!!!!!!!! Han får ställa upp
Snart så... gumman jag tror inte det har betydelse att din mens var sen... börja testa med stickorna igen senast fredag! NU SKA NI PLUSSA!
massa kramar till er alla//Cicci