• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Sweet, jag vill vara med i din klubb! Den verkar bra eftersom det är mega-kört denna ÄL!!! Vi tar igen det på nästa eller näst-nästa! :)

• Snart så....

Hej Sweet,

vi har ÄL ungefär samtidigt, nu ska det redan börjas cyklas :D
    Kan inte ge upp redan innan, värre är det om ÄLen som sagt kommer när m2b är borta.

• Liten med Mindre

Fast trots all eländig stress och förkylning så har vi lust. Men ändå knyter det sig "på slutet", för båda.

Ni vet - så där "nästan" där...

• Liten med Mindre

Jag har ju fortfarnde håll / kramp i mellangärdet efter gårdagens försök. :( *rodnar lätt*

• Storasystern

Mindre, tänk visst är det väl irriterande när det "nästan" funkar???
    Man vill så gärna och så får man ändå inte till det....
    Men om ni fortfarande har lust trots förkylning och stress så borde det ju lossna till slut! :)

Stress är värsta sex-marodören för mig. Mycket stress = lite sex. Grrrrr

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    tack sweet för inbjudan
    det känns som om jag kommer vara medlem i NNÄ klubben länge länge det verkar aldrig ta sig

och idag så känner jag att mina pre pms och pre mens känningar håller på att komma.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
    det känns som om mensen bara kommer oftare och oftare och blir värre och värre. Jäklarns vilken prövning det är att bli gravid
    men smakar det så kostar det...

• Moppy

Mindre: tänk på att det viktiga är att du får fatt i hans 'springare', inte att ni jämt och ständigt måste 'komma tillsammans' (*rodnar*), om jag har förstått situationen rätt. Ibland blir ju ÄL-pökandet ganska monotont, typ han får komma när han är klar, istället för att ni ligger och kämpar båda två. Ja du vet vad jag menar (känner mig som värsta Malena Ivarsson...). Självklart vill man ju att varje ggr ska vara så där sockersöta och bra för båda men så funkar ju inte vi stressade vardagsmänniskor...

Kanske ska man öppna sexspalt här i tråden ? :D

• nu är jag fruL

näe sweet ge inte upp än snartis har helt rätt. Och snartis du kommer ta det den här månaden!!!!!!!!!!!!!!!!
    Drick mycket vin det brukar motverka stress och gör i allafall mig sugen
    annars är stress och seXXXXX ingen bra kombination...

kladdis. här kan man ALDRIG skriva mer än vad någon vill veta
    vi vill veta ALLT

• nu är jag fruL

håller med moppy
    ofta är det bara simmarna jag vill åt. bara dom kommer så skiter jag i att jag inte kommer...

• TomKat

Är det någon som vet hur stor chansen är att man blir gravid om man har sex när man har ägglossning? Gjorde ett ÄL-test som visar att jag har det nu. Måste man pöka på som fasen eller räcker det med en gång och sen hålla tummarna, dvs ökar chanserna om vi ligger i nu.

Dum fråga kanske men jag har aldrig varit i det skedet förr att jag velat ha barn - snarare tvärtom.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???