Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

OK,

om jag nu ska känna efter så kände jag av ÄL ordentligt i tisdags, fick till det lördag, måndag kväll och onsdag kväll så det borde vara rätt dagar. Har aldrig känt ÄL förut och idag är jag jättekissnödig samt att att allt smakade konstigt på frukosten. Enda förklaringen är att jag inbillar mig samt vill alldeles för mycket. Det har vi väl gemesamt allihop

• start september

Åt rosenrot fram till ÄL, 600 mg om dagen. Kände mig mycket piggare, både denna månaden samt förra månaden när jag provade rosenrot för första gången.

Provar även Berocca nu vilket verkar jättebra! Pigg blir man!

Jag sov bra, jag är tack och lov inte så känslig.

• start september

Bisolvon tog jag också, slutade vid ÄL Tabletterna var faktiskt ganska bra i det att jag fick upp en massa läskigt slem som suttit i luftrören. De tog jag även på kvällen, men kunde sova ganska direkt efter.

• start september

Tänk om man får till det denna gång - räkande just ut att BIM är på Lucia. Tänk vilken mysig luciamorgon det skulle kunna bli

Och sicken julklapp!!

• start september

Det är roligare att drömma och känna efter än att jobba...

Måste faktiskt gör en liten insats med jobb nu.

• start september

Vill gärna ha en klocka, tror att den äggskalsvita känns mest angelägen.

Måste också jobba, helt omöjligt när man bara vill hänga här.

Har kommit

• start september

Hoppas du jobbar duktigt Sweet! Det har jag (efter min egen måttstock iallafall...)

Nu ska jag gå och drömma befruktande drömmar!

Gonatt och godmorgon Storasyster!

• start september

Grattis Lollan! Jättekul!
    Snälla, berätta mer om vad du haft för symptom och sånt!

Vi är nyfikna!!

För egen del har jag någon slags stockningar i Äl, lite då och då samt är kissnödig. Fast bara 3-4 dagar efter ÄL så jag vet att det bara är inbillning.

Glad adventshelg! Här ska också pyntas!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???