När märker man av att man är...GRAVID???
GRATTIS FruL! Dagens bästa nyhet alla kategorier! Tjoho!
GRATTIS FruL! Dagens bästa nyhet alla kategorier! Tjoho!
Tamtadam - väntar ivrigt på FruLlans berättelse....
Mindre, känner väldigt med dig. Uppförsbacke är namnet. Du är INTE ensam kvar iallafall, vi är många som kämpar med dig.
Mindre, tror också på att du kan fortsätta dricka vin fram till plusset.
Möjligen borde maken avhålla sig kring ÄL, men jag vill inte riktigt stressa upp honom på det viset. Hmm svårt. Fast det borde vara skillnad på något glas vin och en rejäl bläcka.
Cicci - gäller det både honom och mig?
Snartså, håller alla tummar jag kan för dig. Tänk vad måmga tummar det blir här i tråden sammanlagt! Kram!
Måste klaga lite. Känner att jag lite otur som blivit sjuk och fått äta penicillin över båda de sista ÄL. Dessutom gjorde den sista sjukan (urinvägsinfektion) att vi inte fick till det alls så många gånger som vi tänkt. Typ bara dagen för böj.
DOCk kan jag inte släppa hoppet på att det blitt nåt. Jag mår helknepigt, trött, ont i magen mm. Det kan vara urinvägarna och det kan vara magkatarr. Tranbär som man ska dricka för att inte få urinvägsont igen verkar inte vara bra för magen. Jag försöker att tänka på annat men det är svårt. Ska ängna denna veckan åt studier för en kurs som jag vid sidan av jobbet och jag verkligen ont om tid, men ändå surfar jag mest runt på sjukvårdssidor. BLÄ!
Men min tröst verkar bli att många får till det på försök 5, det här vara bara det fjärde "riktiga". Ska bara se till att få väck min tjänsteresa som ligger kring ÄL... Eller som får man göra som Frullan, det verkar ju funka!
Även jag har stor nytta av papperstricket -även om det ännu inte lett till något pluss. Cicci - du borde kolla om du kunde få nån slags royalty från toapappersbolagen - du boostar ju försäljningen!
Välkommen Nuärdetdags!
Helt sant är att tråden tar lite tid att hänga med i!
Men man blir på bra humör av den!
Betyder ditt nick kanske att ni börjar försöka nu?
Tjoho! Ännu en här som shoppat sig lycklig!
Jag känner mig faktiskt (iallafall idag) mer sporrad än ledsen av att se listan över alla som plussat!
Fast man längtar ju tills det blir ens egen tur också. Och alla andras i den den nedre delen av listan
Känns inte jätteviktigt att ha datum i listan, men september 06 ska det vara.