Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

När märker man av att man är...GRAVID???

Har BIM om två dagar, men testade minus imorse. Tror inte riktigt heller att det har blitt nåt, även om jag tycker att jag har en massa symptom. Nån annan med BIM snart?

• start september

Hej,

i väntan på BIM imorgon testade jag imorse också, ett elakt minus även denna gång. Nu väntar jag mest på tanten så att jag kan börja med rr igen...

Ni verkar ha haft kul igår! Nån gång ska jag försöka hänga på.

Bra med op tid Fru L!

Nu ska jag stressa vidare på jobbet, BLÄ.

• start september

Jaha, nu kom tanten punktligt. Trots att jag var inställd på det (två minustest de senaste dagarna) så var det som ett slag i ansiktet. Det är bara tredje riktiga försöket med stickor, men man hoppas ju ändå. Nånstans kommer ju den hemska tanken krypande "tänk om det aldrig går".

Finns det glögg kvar under mantelns kran tror ni?

• start september

Vi är alltså två med samma lite lätt neggiga inställning Sweet...

Jag önskar så att ni andra med BIM i helgen plussar!

• start september

Jag tror nämligen egentligen att det här är en turtråd så det kommer ordna sig för alla!

Brukar ha hyfsad intution (i alla fall vad gäller andra än mig själv)...

• start september

Maken har bestämt sig för att det inte kommer att funka förrän tidigast i sommar (säger han). Vi har flera kompisar som det tagit ett år för så han påstår sig vara hyfsat cool. Jag är lite mer upp och ner, men nu känner jag också mer för att fira jul och inte tänka på det här på ett par månader. MEN jag vet hur det kommer att bli.

Den här tråden är bästa kompisen när man är på det här humöret... Och manteln funkar, glöggen (den mycket alkoholhaltiga) smakar bra.

• start september

Tack för support Sweet och FruL, nu ska jag ägna mig åt att vara produktiv på jobbet en liten stund till...

• start september

Usch Frullan, vilken otur! Du får vara arg, vi tål det. Slå på nåt dött föremål ett tag, kan hjälpa lite. KRAM

• start september

Undrar också över Koko?

Fast jag vet att när jag själv fått narkos vara man ganska skakig nån dag, kanske inte läge att sätta sig och surfa...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???