Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Det är ett mycket bra trick! Det har jag kört nu med, de sades att man skulle ha rikliga flytningar och jag med mina 0 symptom letade då efter detta, jo men mycket riktigt, det var inte en aladåb vi pratade om där, det var 100 resor värre!

• Bröllopstokiig

Start september: Ha hahahaaha fan att jag inte har tänkt på det!?!?! va? det borde jag ju gjort, sen skulle jag tagit pengarna och bjudit alla i tråden på ngt särskillt

• Bröllopstokiig

Men koko, frullan och snartis, kan vi inte köra på lördag då, en brunch, eller vad sägs? Jag kan fredag med! Jag vill jätte gärna ses! Mindre kunde du denna helgen!?
    Alla är så klart välkomna som kan!

• Bröllopstokiig

Appropå att ni har ökat i vikt (Frullan) och att ni äter hela tiden (mindre och lappis), så måste jag säga att jag fick en våg av mamma i julklapp. Vägde mig efter jul och har gått ner 2 1/2 kg!!!!!!! Jag äter inte mer än vanligt, 3 ggr om dagen. Men det jag är torsk på är spenat, broccoli och glass! Sjukt va? Men man verkar inte lägga på sig så mycket av dessa grönsaker

Just det, Frullan, jag köpte reflexter till mina päron och deras hund i julklapp. Efter att pappa frågat om jag ville ha en liten 'Drya', så insåg jag att jag inte kan hålla det hemligt till julafton, så den 21a köpte jag en julgrupp till mamma och la de 3 refelxpaket i den och sa att de skulle öppna minipaketen redan nu.
    Hundens reflex stod det Lisa på (hennes namn) och på pappas, världens bästa farfar (han blev det 1/12, då min bror fick en dotter) och på mammas BÄSTA MORMOR.
    När hon öppnade säger hon bara, ja ja det blir jag väl någon gång. Sen inget mer!!!!
    Hon fattade inte!!!!!!!!!!! Sen säger hon igen att ja ja det kanske jag blir i framtiden, då lade jag till JA det blir du i JULI. Då gick det upp för henne!

De blev super glada!

• Bröllopstokiig

Lapinette, tilläggas ska att min mamma hade tagit sig ett järn innan middagen och var lite slö i bollen just vid tillfället. Sen har hon just blivit farmor, så hon kopplade inte detta med mormor, det fanns inte i hennes värld. Hon sa att hon hade funderat på det men att hon inte tyckte att jag såg gravid ut, jag utstrålade inte något? Ja ja ja....

• Bröllopstokiig

Men det är ju jätte gulligt att de spår att det blir en bebis i slutet av året! Jag tror på spådom och särskillt denna!!!

• Bröllopstokiig

Nu ska Cicci hem o laga lite middag till maken och ta det lite lugnt, ha ha för det har man ju inte gjort.....

Grattis igen alla som plussat! Underbart särskillt FRULLAN, jag är sååå glad för din skulle!

KRAM

• Bröllopstokiig

Halloj i tråden!

Kul att höra från dig Frejis! Hoppas att du fick tid på gyn eller iallafall tag i dem.

Någon undrade om Rosenrot, jag åt det från mensens första dag och slutade dagens efter full böjj på ÄL testet. Så fram till ÄL. Bisolvon likaså, 3 st om dagen fram till ÄL.
    Bisolvon gör ju att flytningarna blir mer rinniga, eftersom det är slemlösande = simmarna simmar bättre
    RR åt jag starkdos av, 4 st om dagen, 2 morgon o 2 kväll. Jag kände till motsats till andra här i tråden verkligen av min ÄL och min ÄL kom ett par dagar tidigare än vad den brukar!
    Jag tror stenhårt på detta! Bisolvon vet jag att det finns medicinska fakta om, att det funkar, mankan bara googla på Bisolvonmetoden, finns till och med något som heter så! Så jag rekommenderar Izzie eller vem det nu var att köra med detta. Jag har fler som har lyckats med detta i umgängeskretsen!

Annars sitter Cicci och letar resor till Frankrike nu, så dyrt bara när jag vill åka. Min svägerska har öppna restaurang i där, så vi ska ner och hälsa på.
    Dubai över påsken, he he he, så nice att åka dit! Bosten ska jag med hinna med innan min kompis flyttar hem till Sverige igen i maj, så det blir ett hiskligt farande för Pick'n och mig

Jag brunschar gärna i helgen. Jag röstar på Mornington igen! På Nybrogatan där vi var förra gången! Vad sägs tjejer??

• Bröllopstokiig

Frullan: Jag har gått ner 2 KG, men det är kanske för att jag inte dricker alkohol längre, det gjorde man ju lätt 3 gånger i veckan inna och det är relativt mycket kalorier i det
    Men som sagt, kul är det inte, för jag ser inte ett smack gravid ut. Jag stod och frågade min älskade make senast i morse om jag hade blivit lite lite tjockare, han sa 'kanske', vilket betyder att jag inte har det och att han skulle bara vara snäll. Så denna graviditeten är den sjukaste jag har hört talas om själv, så är det min egen! VA?
    Ja ja, inte nog med att man inte har haft så särskillt många symptom och mår fantastiskt, så går man ner i vikt och ser ut som värsta catwalk modellen, platt som en pannkaka, och då menar jag inte bara magen utan även brösten! Om man ändå kunde fått de där stora boobsen som jag längtat efter, men icke!
    Ja ja - man får vara glad för att man ÄR gravid i allafall! Även om det inte känns eller märks...

• Bröllopstokiig

Mindre, jag vill gärna ha lite kakor, du får ta med dig till helgen!!
    Om inte alla kan på lördag, så har de även brunsch på mornington på söndag! HEHE jag längtar efter våfflor!

Brudsommar: På ett sätt är jag glad, eftersom jag inte har planerat att säga något till min arbetsgivare på ett bra tag. Jag gillar inte min chef och han är dessutom beroende av mig, så min plan är att sätta dem på pottan! Jag har planerat in semester i mars/april och när jag är tillbaka ska de få veta! Om det nu inte syns innan dess.

Ja ja, är bara i vecka 13 så det är kanske tidigt att det ska synas något än!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???