Halloj i tråden!
Kul att höra från dig Frejis! Hoppas att du fick tid på gyn eller iallafall tag i dem.
Någon undrade om Rosenrot, jag åt det från mensens första dag och slutade dagens efter full böjj på ÄL testet. Så fram till ÄL. Bisolvon likaså, 3 st om dagen fram till ÄL.
Bisolvon gör ju att flytningarna blir mer rinniga, eftersom det är slemlösande = simmarna simmar bättre
RR åt jag starkdos av, 4 st om dagen, 2 morgon o 2 kväll. Jag kände till motsats till andra här i tråden verkligen av min ÄL och min ÄL kom ett par dagar tidigare än vad den brukar!
Jag tror stenhårt på detta! Bisolvon vet jag att det finns medicinska fakta om, att det funkar, mankan bara googla på Bisolvonmetoden, finns till och med något som heter så! Så jag rekommenderar Izzie eller vem det nu var att köra med detta. Jag har fler som har lyckats med detta i umgängeskretsen!
Annars sitter Cicci och letar resor till Frankrike nu, så dyrt bara när jag vill åka. Min svägerska har öppna restaurang i där, så vi ska ner och hälsa på.
Dubai över påsken, he he he, så nice att åka dit! Bosten ska jag med hinna med innan min kompis flyttar hem till Sverige igen i maj, så det blir ett hiskligt farande för Pick'n och mig
Jag brunschar gärna i helgen. Jag röstar på Mornington igen! På Nybrogatan där vi var förra gången! Vad sägs tjejer??