När märker man av att man är...GRAVID???
Jag har fortfarande inte ens tänkt i dessa banor, känns så himla overkligt!
Jag har fortfarande inte ens tänkt i dessa banor, känns så himla overkligt!
Jag vet, men det är härligt med!
Jag satt och berättade för min make i går att du hade plussat och mindes hur vi sen kände det, jag funderade just på vad som gick igenom era huvuden i går och vad ni samtalade om
Ja, de får fylla i själva, håller med Mindre!
Du får ursäkta Nasse7, men det kändes som om du inte är "en av oss" som är inne och babblar, du har inte skrivit på så länge så jag trodde inte ens att du var kvar! Men klart att du får vara med på listan, om det känns viktigt för dig, du kan ju fylla i och kopiera om den själv!
Sorry....
Frullan; jag har valt MamaMia, de finns både på Östermalm (där går jag) och även på Söder. De har jätte bra rykte! Sen finns barnmoskorna i Gamla Stan, som har förtur om man vill föda på BB Stockholm, som ska vara lite "finare".
www.mamamia.se/
Koko, ha ha, du får gärna fixa till lite!
Frullan, jag gjorde vul hos mamamia innan juloch behövde inte betala för det. Mina tidigare vul har jag gjort på ultra gyn vid odenplan, 260 :- per gång.
Jag rekommenderar dem!
Sen tyckte jag att det var bra att ta ngt som ligger när "hemmet" eftersom man ska vanka dit ganska regelbundet i slutet. Jag valde mellan dem och BM i gamla stan, men insåg att att det är för meckigt att åka dit...
Gud vad jag har trist på jobbet idag, jag har verkligen ingenting att göra! Så jag ska nog ta mig hemmåt alldeles strax. På återhörande i morgon girls!
Frullan! Jag såg nyss (sitter och läser i kapp) att du trodde MammaMia stänger 16 på vardagarna. DET ÄR FEL. Deras telefontid är fram till 16, sen har de öppet längre. Jag gjorde mitt vul 18:00 till exempel, vissa kvällar har de öppet till 20:00, så du vet!
Good Morning i fabriken!
Jag ska läsa i kapp nu....
Oj det var ett par sidor sen jag gick i går vid 16 tiden. Jag gick också och shoppade lite i går, jag hittade en svart klänning som jag kan växa i, så för en gångsskull var det rätt kul att verkligen shoppa. Billigt med på rean
Gud vad massa symptom ni har tjejer! Kul för er! Jag är lite täppt i näsan i allafall, det kommer och går, jag tror det är grav symptom snarare än förkylning på 'g'.
Ja, vad ska vi göra nu i helgen då? Ska vi köra på en brunsch på söndag i stället?
Jag skulle gärna göra det!
Om Ni inte följer med så går jag själv
Muggles. Jo jag vet att min kropp antaligen vill ha järn, tyckte det var så konstigt när jag äter Mitt Val kvinna med extra järn tillskott, men visst är det så Sen är jag sugen på glass med, kanske är ngt som finns i det med som man vill ha