När märker man av att man är...GRAVID???
nu sticker jag från jobbet - ev en liten kik in här senare i afton...
nu sticker jag från jobbet - ev en liten kik in här senare i afton...
Mindre: jag är här idag också!
Page och sweet: gud, vilken intressant diskussion! synd att jag missade den - jag älskar sånt! fast å andra sidan håller jag ju med er så vad hade jag bidragit med?
förresten mindre - varför har du två jobb? är det ena cykelinstruktörsjobbet?
Jessie: tog ut blåsan? kan man göra det bara sådär?
Mindre: jag håller tummarna stenhårt!!!
Nenne: men det är inte kört än - kör ikväll istället!
Nu ska ni som inte gillar plussare som nojar sluta läsa här!
Jag har tappat alla mina grav-symptom, tom flytningarna är borta Är orolig att samma som Moppy råkade ut för har hänt mig. Ska försöka boka ngt VUL, UL el vad som helst som kan tala om om det finns ngt levande därinne el inte. Ni andra verkar ha supermkt symptom hela tiden och ingen tvekan liksom. Jag är mer lik Cicci tror jag. (Och jag som sa till Cicci att lugna sig - ja ja mkt lättare att säga till ngn annan...). Men jag har ju tyvärr sett på niomanader.se att sk missed abortion finns.
"Det finns också en annan, mindre vanlig typ av missfall, så kallat missed abortion (MA). Vilket kan översättas med ett missat missfall.
MA innebär att det blev inget missfall omedelbart när fostret dog. Fostret ligger kvar en tid i livmodern innan det stöts ut."
Läskigt...
Och vi som ska tala om för päronen imorgon... Tänk om det redan har dött. Pinsamt... Skulle vara skönt att höra att detta är helt normalt (att symptom försvinner ett tag) men tyvärr är ju de där BM helt omöjliga att få tag på.
Tack för plåster förresten, slipper jag bloda ner tangentbordet - det är så jobbigt när blodet kortsluter tangenterna så att ett 'p' helt plötsligt blir ett 'k'. klötsligt typ...
klötsligt tyk menar jag
Nenne: har du kollat om det finns ngn annan medicin som en blivande plussare kan äta mot gallstenssmärtor? Jag läste ngnstans att man alltid ska säga till sin läkare att man planerar att skaffa barn så att de kan skriva ut rätt medicin. Kan du inte ringa honom och få ett nytt recept på telefon?
Jaha, då var det jag som var ensam på tråden igen - då måste jag ju jobba lite... Läsa dokument...snark
Page: jag tror inte alls att alla här är superkarriärkvinnor med god ekonomi men kanske att inläggen domineras av dem som verkar ha det så. Och då kanske de som inte har det så inte vill skylta med att de inte har lika bra ekonomi och jobbar på ICA el på bandet? Vad är du förresten utbildad till - psykolog? Och kan du inte skicka en ny bild om jag inte får lägga upp den du inte gillade? Många frågor...
Nä nu ska jag läsa lite dokument och rensa mejlboxen, chop chop!
Nu ligger sweet uppe i bildgalleriet också!
Förresten om ni inte sett det redan - de bilder som inte har en text (vem det är) så har jag lagt till en titel på fotot. Det kommer upp nedanför fotot om man klickar på fotot el om man kör en slideshow. De bilder som redan har en text har jag inte lagt till ngn titel...