När märker man av att man är...GRAVID???
ljuvlig: GRATTIS till plusset! Jag känner igen dina symptom...
Jag börjar först nu (2v efter plusset) vänja mig vid tanken på att jag är gravid. Och börjar slappna av att det kanske inte har dött därinne trots att jag inte känner så mkt. Mest är jag hård i magen, har lite ont i bröstsidorna och igår och idag har jag känt mig lätt illamående men inte spytt. Igår kände jag mig faktiskt bakis trots att jag inte drack en droppe alkohol på nyår - trött, seg, illamående...
JAg hade förresten supertrevligt trots nykterheten - herregud, när var jag nykter på en fest senast?! Drack alkoholfritt vitt vin (Fre som ngn rekommenderade här tidigare), bläää tycker jag! Det alkoholfria bubblet var ok och jag har även hittat alkoholfritt öl som är ok (tyska Jever).
Ngn här undrade om sidomagen, vad vi menar. Jag menar iaf på sidan av magen, strax ovanför höfterna. Nu när jag vet lite mer om livmodern och dess "upphängning" kan jag tänka mig att det är det som stramar när livmodern växer.
sweet: gött att du fick Bisolvonet till slut. Kör på redan denna ÄL, jag tror som du att det kan hjälpa rätt snabbt. Jag åt ju Bisolvon en vecka runt ÄL bara men det tog ändå (inte för att jag vet säkert att det var därför iofs ).