Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja tack för tipset - så kan det ju vara. Lite go julstämning i kistan. "Mmmmm, här var det ju varmt och skönt, lite julgodis finns det och lättöl. Tja, här kan man ju tänka sig att stanna i 8 mån till..."
  • mugglesfan

Jessie: usch, det låter riktigt vidrigt ont det där. Jag visste inte att man kunde ta ut gallblåsan. Där ser man.

Jag har en kompis som haft njursten och det var också riktigt smärtsamt.

• mugglesfan

GOD JUL på er allihop!

Jag är nog sist kvar tills nattskiftet kickar in (sweet, page mfl).

• mugglesfan

Aha, här var det lite folk kvar iaf!

Nu Page är jag supernyfiken på dig. Du har en titel men ingen utbildning. Hmmmmm. Tyvärr är jag inte tillräckligt intelligent för att fundera ut vad det innebär. Blir det för avslöjande om du skriver vad du har för titel?

Jag lägger gärna upp den bilden i galleriet men jag gjorde inte det för jag uppfattade det som att du inte ville ha med den bilden?

• mugglesfan

Kan det vara en adelstitel?

• mugglesfan

Hej Moppy! Tack för dina råd. Jag funderar allvarligt på att ta Vänner-fans tips och fixa en tid hos en privat här i Gbg. Jag har dålig koll på vem som gör undersökning, jag trodde att BM gjorde ngt slags UL vid den sena inskrivningen i typ v12. Ja ja det ordnar sig (försöker jag tänka).

• mugglesfan

Jessie: jag tror jag bara är i 4+5 så det är nog lite tidigt att se ngt men jag ska ringa ändå för att boka en tid. Nu kommer ju julen så det blir väl ändå ingen tid förrän efter det och då borde man kunna se ngt iaf. Jag vill ju som Moppy i så fall snabbt komma på banan igen och inte gå och bära på ngt dött. Men förmodligen nojar jag alldeles i onödan och är SUPERlöjlig.

Vaddå OT? Herregud, finns det någon som är "on topic" här?! Jo det finns det men det är ju bara ibland! Jag tycker det är skitkul med alla diskussioner om allt möjligt.

Aha Page, fil kand. Ja men det är ju inte så illa - och vadå ingen utbildning? Där lurade du mig rejält. Fast jag förstår att det nog är tuff arbetsmarknad. Själv är jag ju teknikertjej så det är inget svårt att hitta jobb. Däremot kan det vara tufft på andra sätt (ensam tjej i väldigt manlig miljö). Man får kämpa på rätt hårt för att få samma möjligheter som killarna och samma lön... Men de brukar ju säga att jag har skinn på näsan så det går hyfsat. Man blir lite matt emellanåt bara, att man alltid måste kämpa. Sedan ser man en karl med medelmåttig kompetens glida förbi i karriären och lönen utan ansträngning (ja det har faktiskt hänt!). Penisfaktorn... (Feminist - japp det är jag!)

• mugglesfan

Sweet: jag har fått tips av en tjejkompis till en gyn som hon har, så jag ska fixa telnr dit och ringa. Men jag försöker verkligen tagga ner sålänge.

När jag lugnade Cicci då för några veckor sedan tänkte jag rent logiskt - nu är det känslor iblandat och då är det svårt att få hjärnan att fatta att det förmodligen inte är ngn fara. Men men det ordnar sig på ngt sätt.

Page: ngt som imponerar på mig är allmänbildning och ett schysst sätt att uttrycka sig - och det har du! Sug åt dig... (det finns fler som har det i den här tråden och det är kul)

sweet: GOD JUL! Ha forskning kräver manodepressivitet - det stämmer nog att barnverkstan också gör det Tjejer, ni ska inte tro att ni slipper berg-och-dalbanan när ni väl plussat (det trodde jag i min naiva enfald)!

• mugglesfan

BrudSommar: innan jag sticker från jobbet. Din bild har inte dykt upp. Jag vet inte när jag kommer in här nästa gång men jag hoppas på att det blir i helgen...

Kramar till alla!

• mugglesfan

Förresten Syrran: vad tråkigt!! Men då har du hunnit bli frisk till ÄL - det är ju bra!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???