När märker man av att man är...GRAVID???
Hej sweet: nä här görs inte helg idag för jag är ledig! Men jag var inte vaken så tidigt...
Jag fick rejält ömma bröst (fast inte i närheten av vad Jessie har) igår och det håller i sig så lite symptom har jag. Och det är fruktansvärt jobbigt att träna nuförtiden, måste nog snart gå ner i intensitet för att orka. Man får mkt högre puls, mjölksyra i musklerna och blir mkt mer andfådd av att göra samma saker som tidigare.
Vi var hos BM igår och hade samtal. Jag svarade ganska ärligt (avrundade neråt) på alkoholfrågorna och hon var snäll och tyckte det såg "normalt" ut Vi fick en bok om graviditet som de visst delar ut till alla och när jag läste i den så står det precis som BM sa att de som mår jätteilla är avundsjuka på oss som känner oss helt normala och inte känner så mkt. Så jag får försöka njuta av det! BM sa också att varje vecka som går så är det säkrare (mindre risk för MF). Jag kämpar jättemkt med mig själv just nu att tänka positivt och att det kommer att gå bra. Men man är ju en orolig själ... Men jag insåg att oron är ju inte slut efter v12 och såhär kan jag ju inte hålla på... Men att som kontrollmänniska försöka släppa på kontrollen och bara låta naturen bestämma är svårt!
Nu är jag även inbokad på BMG (privat) för ett KUB-test (kombination uppklarning och blodprov). Jag får fundera på om jag ska skriva in mig där el inte. Går du där Vänner-fan?