• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

hm. never ending story - var har aladåben tagit vägen?? 3:e månaden och inte ett snigelspår

Eller också är jag på avigvägar och cyklar.

Har jag lagt alla ägg i en korg?

Har centrifugkraften slutat fungera?? (Det är säääkert den där Fuglesangs fel! )

Blir det pannkaka av alltihop, eller??

åååååh... mÅste man ringa någon BM eller?

• nenne78

_koko_ (och ev känsliga läsare varnas)
    vi snackar här en aladåb stöpt i kakform! Så där som att när man hade varit på toa och skulle torka sig så blev det nästan som en gummisnodd eller en tunga på en kameleont som fångade in hela klumpen i pappret. HAHAHAHA! Det låter helt sjukt! men den GICK inte att missa!

Å jag trodde inte det skulle påverkas av att man gifte sig. *fnissar* Men sen dess är den borta. Fast jag kanske har stressat bort den i höst, vad vet ajg. Det är bara synd för att jag trodde verkligen att jag fungerade klanderfritt men maskineriet har börjat hacka. Jag får väl lämna in mig på verkstan å få en 28000 milaservice. Eller åka på skroten direkt.

• nenne78

fast den kanske har forcerats ut av allt annat slem som varit där och vänt... *visslar och tittar i taket*

• nenne78

men det trodde jag sist med.

åååh jag försököer vara positiv eftersom jag är den som har försökt gaska upp er andra med töntigt klämkäcka tillrop och hattifnattiga eehieheheihehiaaidioti när ni varit deppiga men jag lever inte som jag lär. Punch me!

• nenne78

jag behöver ett skott i tjottafräsen!!!
    jag måste hem.

Men jag har köpt Bisolvon för nästa omgång. Men jag ville ju ha ett sommarbarn *huuääääh*

nähe, nu var man ju en jävla muntergök.

Å det är bara 2 veckor kvar till BIM. HOHOHOH!

Å svärföräldrarna som tror att de kommer att få en julklapp bestående av en ultraljudsbild. Det närmaste de kan komma är en bild på mina gallstenar, men jag tror inte det gills. Å titta, det ser ut som den har en snopp! *ooooh*

• nenne78

_koko_
    eller hur! Jag trodde vi kom överrens med min kropp och att jag förstod den när den ville kommunicera. Å nu beter den sig som en surf*tta där man ska gissa vad felet är utan att man vet vad man har gjort för något.
    LÅter som mig när jag var 17... hmmmm what goes around...

(oh hemska tanke, vad gjorde du med den som satt i brallan??? Slängde du den???? *ryggar tillbaka av fruktan*

• nenne78

aah... men det var nog inte min. *hoppas hoppas*

• nenne78

hmm. det beror på om du startade på banan som går norrut, då gör dem nog en koves över gävle när de vänder. Så måste det vara.

• nenne78

nä, du Koko, jag måste tyvärr lämna dig nu för ett tag. KRAMAAAAAAR i massor och hoppas att du och alla ni andra får en riktigt GOD JUL!!!

buss och krom!

• nenne78

åååhåhåhåh hej girrrllls! Intressant diskussion ur genusperspektiv

äääh vi orkade inte guppa igår så vi har inga förhoppningsar alls att det blir något nu heller. Men det kanske är lika bra, så att det blir lite roligare och mer spontant.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???