• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

näe nu blev jag så ivrig att jag avslöjade alla finurliga hemmafrugrejer! jaja, jag skriver nog ett par 100 inlägg imorgon med. Avvänjningen gick hyffsat under julledigheten men har redan återfallit till min habit. Fast det är ju så treeevligt!

nu ska jag sova.

• nenne78

bajs!

trots dubbdäck på cykeln har jag ramlat av. Fick mensvärk inatt och imorse sprutlackerade jag Gustavsbergsporslinet med tomtar. Fast jag visste det och det göööör int så mycket eftersom ... ah jag har ingen bra anledning. Men ändå. min söta karl sa att det vore helt typiskt om den där klutten dyker upp nästa gång. ??????? Eller aladåben eller vad du kallar det. *pling* AAAh jaja DEN!

• nenne78

koko
    förutom att jag inte började skjuta skarpt förrän i oktober så är listan OK.

HAHAHA!!! BRUDAR! Nu får jag sälla mig till den exklusiva skaran - ni som ska göra ultraljud alltså. Fast jag ska bara kolla in mina stenar och checka så att inte aortan har blivit större (att det är pga den jag har ont i magen alltså). Hade varit kul att få titta efter en böna med pitt.

• nenne78

men vafaaan kan man inte göra en ) utan att det blir en smiley (de där sista röda var meningen)

• nenne78

haha jag har ingen aning, jag har säkert helfel!
    Men min famro dog av aorta anerysm så de ville utesluta att det inte var något sånt på g. Lite läskigt men jag är ju så ung

• nenne78

aaah jag är ju aldrig till såna så jag får bara för mig att allt är inbillning och att det egentligen inte är något fel på mig. Tänk på alla andra stackare som satt i väntrummet!

• nenne78

han klämde mig på magen så jag mådde illa. Eller mådde jag illa innan? Nu gör det ont på ett annat ställe än där jag sa. AH jag säger ju att jag bara hittar PÅ!

• nenne78

snartis
    på fredag. men jag tycker inte det är något att oroa sig för - till skillnad mot dina otäcka grejer. Hoppas det inte är någon fara!!!

• nenne78

åååh det är nog det jag mest ser fram emot - jag vill också ha stora boooobs! Snygga är de redan. .-p

Fast å andra sidan slipper jag få hängpattar

• nenne78

*tycker synd om snartis *
    låter inte som någon hit.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???