• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

aaah den som ändå fick återse sin aladåb. Bara för att vi inte ska juffsa runt ÄL (med flit ) nästa gång så kommer den väl att trilla ut likt en enkrona i en parkeringsautomat som inte tar mindre valuta än 5 spänn.

• Meddelande borttaget
  • nenne78

fan jag fastnade i fildret. vad fan skrev jag?

• nenne78

jojust ja, jag skrev nåt om att de håren Du menade, fruLlan, hade jag inte en tanke på. HAHA! Min man kallar den för Toffsen, eftersom jag inte har lockigt som alla andra utan allt är samlat som en ful jävla k*ta (det var ået i mitten som satte dit mig). HOHOHOOOO!!!! Sug på den!

• nenne78

näeee fy! *lipar* (sträcker ut tungan, alltså)

• nenne78

det är ju bra när man ska ansa, bara att ta tag i topparna och klippa av. sen kan man spara lockarna i en klippbok och låtsas att det är den första hårlocken från ens barn. Alla gör så!

• nenne78

yeeeii! FRULLAN!! Jag VIIISSTTEEE det!!!! HAHAHA!! Eftersom det varit tyst ett tag och du inte matade oss med röda arga gubbar när du var tillbaka och du hade ju som sagt BIM före mig... WEEEEEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nenne78

precis, vad sa HAN och vad tänkte du när plusset dök upp?

• nenne78

hihi jag har varit helt studsig över frullans plus. Självklart är jag glad även för er andra plussare (ljuvlig, eden m fl) men let's face it - Frullan är ju grundaren, the mother of all f*cking trådgraviditetsanstormning äh inte fan vet jag men känn er inte avskräckta att alla blev så begeistrade och gjoorde stående ovationer för just frullan.
    Jag gläds med er alla.

En dag ska jag ocks plussa å då jäklar hoppas jag på ett litet glatt grattis om tråden fortfarande existerar. Tänkte avvakta några månader nu så jag får kika lite på er i smyg. kanske lägger in ett hett inslag i vad man kan göra med aladåber:
    Laga punka på cykeln.
    sätta fast gulliga "ha en bra dag" meddelanden på dörren till sin man som har sovmorgon.
    Stoppa i skruvhålen i kaklet på toan som fuktspärr.
    Göra rent silverbesticken.
    Lägga i BH'n när man vill piffa upp dem lite. Behövs två om man inte som jag, har ett som är större.
    Göra en caketopper till tårtan.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???