• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre
    visst är det trist! Tyckte själv det var konstigt att tuttarna började ömma långt före mens, så någonstans hoppades jag men vågade inte nämna något för maken. tur var väl det eftersom det är tomtar i garaget, indianer i tipin, lingon i skogen... Men jag har mest en massa brunt klägg så min komemr nog inte igång pawh riktitt förrän imorgon.

• nenne78

mugglesfan
    nä, jag hade lite koll på att nidisen skulle i så fall ha varit tidigare, jag har ju BIM imorgon. Ingen fara! Noterar intresserat dock att även ni plussare hade skådat den bruna smörjan - men tror inte att det är en skenmanöver för att man ska börja studsa.

Men OM mnan nu skulle vilja testa sig ändå, blir det galet om det kommer brunt gujs på stickan??

• nenne78

alltså jag tror inte att min bruna klet är någon förgrej för ett plus - men hoppas gör man ju i alla fall fastän jag INTE SKA AAAAARGHHH

• nenne78

heeeej fruullllaaaannN!!!!

• nenne78

frullan
    jooeenäeee *viskar* jag tror att det är hon... Men ingen fara på taket - nu ska vi försöka passa på att resa, hitta ett flott hus och njuta av varandra. (om jag intalar mig detta riktigt hårt kanske äggsmeten stannar kvar och steks färdigt)

• nenne78

hörde ni? Jag lät nästan på PRICKEN som Brittan!

• nenne78

apropå att jag ska till Thailand (om ni inte har märkt det förr så skriver jag helst om mig själv)
    Cicci med flera som varit där - var ska man åka? Vi har bara bokat one night in Bankok *dansar disco*

• nenne78

Frullan
    iiiik! Så måste det ju vara! Å det är DÄRFÖR som det drar om bena så inåttahelvitti. Mina långa hårstrån står rakt ut!

• nenne78

för det är ju ingen idé att ha byxor på sig, då får ju ingen spana in tjottafräsen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???