• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Att du är vit som snö vet jag ju redan fruLlan... :D

• _koko_

Men ni andra också alltså? Eller gillar ni det helt enkelt inte? Så kan det ju också vara. :)

• _koko_

Hmmm, jag ska ju på shoppingtur i eftermiddag, kanske ska svänga förbi norra drottninggatan...? Där finns ju både flirt fashion och en annan som nån här rekommenderade har jag för mig...?
    Plus pralinhuset!!! :D :D :D

• _koko_

Tänk att ni var såna p*rr-oskulder allihop, hahaha, själv äger jag tom en film! :D Jennas bästa... Hahaha...

• _koko_

Ah, pistill! *memorerar*

fruLlan - jag kan hålla dig i handen en annan gång! :D

• _koko_

EN VECKA??? Lever vi på stenåldern eller??? Vaf*n ska vi med internet, email och datorer till om det ändå tar en VECKA att skicka ett sketet papper???????

:[ :[ :[

• _koko_

Hello ladies och tack för igår! Åt inget mer på hela kvällen, hahaha...

Stötte på en kompis på vägen hem som även hon ska ha barn i juli. Blev såklart jätteglad för deras skull, men nu är det 5 personer i min omedelbara närhet som ska ha barn i juli. Jag känner mig såååå akterseglad...
    I bästa fall är det vår tur i maj (dvs förlossning i februari nån gång), och 6-7 månader är ju ingenting i det långa perspektivet, men ändå... :(

Var ganska ledsen igårkväll faktiskt. Nu har jag väl fått lite distans till det, men tiden går vansinnigt långsamt...
    Buhuu, deppmanteln!!!!
    *monterar ner glöggkranen och byter mot ölkran*

• _koko_

Hahahaha, oj vad ni hade skrivit om det redan... Sorry...
    Skönt att du fått tid på odenplan snartis!!

• _koko_

Jaaaa, FruLlan är på smällen!!! Fast hon har inte riktigt fattat det ännu. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???