När märker man av att man är...GRAVID???
Hahaha, det där blev ju en astöntig kommentar efter ciccis svar, men jag hade inte läst det när jag skrev...
Hur som helst hoppas jag att vi alla får friska barn!
Hahaha, det där blev ju en astöntig kommentar efter ciccis svar, men jag hade inte läst det när jag skrev...
Hur som helst hoppas jag att vi alla får friska barn!
Oj, vad avancerat det verkar!!
Förresten, Cicci, du nämnde tvillingar. Det är ju större risker under graviditeten med tvillingar, så ur den synvinkeln vill jag helst inte få det, men det skulle vara häftigt att ha tvillingar också tror jag. Dubbelt så mycket jobb förstås, men under kortare tid. :)
Jag tar tacksamt emot vad som helst, bara det/de är friskt/friska!
snartis - på deras hemsida står att de har telefontid fram till två, så det måste bero på att de fyllt nån kvot eller nåt redan halv 12... Funderade ett tag på att bara gå dit - jag sitter ju i princip i samma hus, men sansade mig sen... :D
Izzie - jag vet att barn inte ska få i sig konstgjorda sötningsmedel, men är det så farligt under graviditeten verkligen?
Vi har ju diskuterat hysteriska gravida här tidigare... Bry dig inte om dem!!
Jag är också sjukt godissugen nuförtiden... och det går inte längre att ursäkta det med att det är så synd om mig... :D
Mmmm, blir också sugen på cola nu... Fast RIKTIG cola och absolut inte pepsi!!! :)
Där satte du huvudet på spiken, jessie - vill man inte sluta kan man inte! Jag har inga planer på att sluta med varken godis eller läsk, och kommer därför inte kunna göra det heller! :D Allt med måtta är mitt motto. ;)
sweet - tack för värmande ord.
Måste skynda till mitt tåg, men om du mailar din adress till i.am.koko@hotmail.com så kan jag skicka mina bisolvon också! :) Jag köpte dem inför operationen för att jag inte skulle vara hostig då, och nu har jag ju ingen användning för dem!!
God kväll! :D
sweeeeeeeeeeet! :p
Jag har fått ditt mail!! Gulle du...
Svar är på väg, men du hinner nog sova lite innan du får det. :)
God morgon alla! Hur jobbigt känns det inte att behöva jobba en heeeel vecka?!! Hahahaha... Ehhh... jag behöver semester...
Mindre - vi har ingen semester inbokad. :( Men förhoppningsvis blir det något i början på februari ändå...
FruL - Förlåt. :D Lovar att bättra mig nästa gång!!! Fast jag gjorde som jag sa och drack en massa vin när jag kom hem iaf. :D
Oh, förresten, Page tror jag det var som undrade hur vi pratar när vi ses, och det händer att nicken används faktiskt! Såklart mest om de vi inte vet de riktiga namnen på, men det har hänt att jag fått heta koko t ex. :D
Vilket inte gör mig någonting alls, bara ett smeknamn till att lägga till listan. :)