• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja, tänk om man kunde skräddarsy alla sina kläder... *drömmer*

Då skulle man slippa all ångest i provrum när kläder stramar över axlarna och är för korta i ärmarna samtidigt som de är vida som tält... Eller när byxorna får luftfyllda ridlår och samtidigt knappt går att knäppa...

• _koko_

Cicci - Underbart!! Jag har sytt upp en del när jag varit i thailand, men det har varit lite skiftande kvalité (inte första gången jag var där, då hade jag rekommendationer hemifrån och fick fantastiskt fina saker, men det var 10 år sedan...).
    Här i Sverige är det lite för dyrt för att jag ska våga testa. Än så länge.

Utbudet i butikerna börjar dessutom faktiskt bli bättre även för såna som mig. :)

• _koko_

fruLlan - många av mina vänner som är gravida just nu är ohyggligt trötta - somnar 7 på kvällen och kommer knappt upp på mornarna ändå... Så det är nog rätt vanligt. :) Hellre det är illamående. :)

Håller tummarna hårt för page, syrran och start just nu! Var det någon fler? Sweet om ett tag förstås. :)

• _koko_

2 februari ska vi till JÅ förresten, spännande. :) Har frågat vårdguiden vart jag kan gå och ta sprutan de närmaste dagarna, väntar på svar.

Har börjat märka av svett/frysattackerna ordentligt nu, som tur är går de över på nån minut, så jag blir aldrig svettig på riktigt. Känner mig bara het i skinnet på något sätt, för att strax efter frysa jättemycket... Knäppt..

• _koko_

Åååh, fruLlan, jag skulle aldrig kunna hålla tyst!! Ska träffa en kompis i morgon, vi är inte alls supernära, men jag känner ändå att jag kommer kläcka ur mig hela historien... Vet inte hur man låter bli verkar det som... Men men, det är kanske mitt sätt att bearbeta det...

Men jag förstår att du vill låta bli, samtidigt som jag känner att det kan vara skönt att ha stöd från de närmaste om något faktiskt går snett sen. Är lite kluven inför det där...

• _koko_

fruL - då förstår jag. :) Och Nej, det kommer inte gå snett. Du kommer att föda en perfekt boris i höst!

• _koko_

Oj, cicci, underbart!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Shit, längtar så mycket till den dagen jag får uppleva det där... För det SKA jag få!

• _koko_

Coolt förresten att h*n är en sån snabbis, undrar om h*n kommer ha lika bråttom ut? :)

FruL - eller hur! :) Jag kan tänka mig att ffå uppleva det i månadskiftet augusti/september t ex...

• _koko_

Nä, jag tror det blir en discokille! Det hörs ju på namnet! :D

• _koko_

HAHA, tänkte väl det! :D
    Ser fram emot när boris växer upp och revolterar mot morsan och farsan och antingen säger yo och fattaru i varannan mening eller skaffar neonkläder och går på rave-partyn varje helg...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???