• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Här blir det inte heller några dop, om det nu blir några barn. ;)

Har även satt in pengar i redan startade fonder i barnets namn (typ moppefond, språkresefond osv), men skulle nog inte spekulera själv...

• _koko_

Håller i övrigt med A.M. - hej själv, kul att du kikar in! :)

• _koko_

Cicci, jag tar gärna en fika i helgen, nånstans där de har mycket och goda bullar och bakverk! :D

Grymt jobbig biverkning att jag är godissugen precis hela tiden...

Brunschar gärna nästa helg också om ni inte baara tänker prata barnvagnar och blöjor... ;)

• _koko_

snartis - nä, blev lite avis en sekund där bara, vill ju också ha såna bekymmer som ni har. :) Men det är klart jag följer med!

Hmm, snygg svengelsk stavning jag fick till förresten "brunsch"... Låter lite lagom packat sådär, kanske ett tecken på vad jag borde göra då, hahaha...

• _koko_

Apropå annat ställe - sist jag kollade fick man inte boka bord på anglais. Då var det inget problem, men det kanske har blivit superpoppis sen dess?

• _koko_

FruL, syrran, du ska inte be om ursäkt. Jag lever genom er tills det är min tur, och än så länge menar jag det verkligen också. :D

mindre - ja, du och jag (och frejis?) kan ju snacka om annat iaf. ;) Och snartis har ju rätt, vi avhandlar ju det mesta på våra träffar!

Hmm, ja, gillar inte att trängas, så anglais kanske inte är nåt bra förslag, men samtidigt kanske man kan boka där nuförtiden?

Saturnus känner jag igen A.M. har nog varit där för längesen...?

Shit vad korkad jag kände mig nu när jag ringde linnékliniken förresten!!! Det lät som att hon inte alls fattade varför jag ringde, de måste ju få såna här samtal varje dag! "eehhh... alltså... jag tror att jag behöver ivf... vill ni ta hand om mig... eller...?" Hahaha, kanske inte exakt vad jag sa, men nära...
    Nu har vi iaf en tid den 7e mars!! Så den 12e februari ska jag till JÅ och nån gång kanske jag får komma på återbesök på sös... Åh, vad skönt, jag är så glad att jag nästan gråter, f*n vad lite som behövs ibland!

• _koko_

Det är ju VI som ska till JÅ också förresten, inte jag...

Nej nej nej, våga inte dra från tråden! DÅ skulle man verkligen bli nere...

Ni anar inte vilken befrielse att ha ringt det där samtalet... :) Höll nästan på att missa telefontiden, och jag som jobbade hemifrån för att kunna ringa i lugn och ro...

• _koko_

snartis - han vill ju göra spermaprov, men den 12e februari tror jag bara vi ska träffas och prata igenom allt, kolla på alternativ och så.
    Förhoppningsvis hinner sambon göra spermaprov innan 7e mars iaf.

Fniss, ja, just nu känns det lovande och det ska det nog för göra ett tag innan jag tar ner mig på jorden igen (och tänker på odds och sånt). :)

• _koko_

snartis - jag tror att min sambo är glad att han äntligen får vara delaktig, hittills har det ju varit så mycket jag och han har nog känt sig lite hjälplös... Han är verkligen underbar.
    Så jag behåller honom nog ändå, nenne. :D ;)

Victoria - känns väldigt lockande att säga bläddra bakåt, men så elak kanske jag inte ska vara... ;) muggles, ljuvlig och fruL har iaf plussat på sistone.

• _koko_

Page, nejdå, det vågar de inte, för då kommer vi andra efter med blåslampa!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???