När märker man av att man är...GRAVID???
Då kan väl sweet och page ta "det riktiga" 10000e inlägget ikväll (de som fastnat har ju ingen fått läsa)?!
Då kan väl sweet och page ta "det riktiga" 10000e inlägget ikväll (de som fastnat har ju ingen fått läsa)?!
Victoria - Vad angav de för anledning?
Victoria - låter som att du gör rätt som anlitar advokat, det där verkar helt skruvat.
Nu måste jag springa genom duschen för sen ska jag ut och äta!
Kram på er alla mina tråddarlings!
Mindre - jag såg tårtspadar för 2-300 kr på duka igår som såg fina ut. Om du vill ha ett tips i den prisklassen. :)
Wow, tyckte sweets analys prickade närmast hittills, coolt!!! Det slår mig hur lika vi som page analyserat är, lustigt att vi alla fastnat i samma tråd...
Det var lite mäktigt att passera 10000 igår faktiskt. :)
Victoria - men vad är det som händer??? Har du någon att prata med, det låter som att du behöver hjälp att ta dig igenom det här!!!
Kram kram, måste försöka jobba ordentligt idag också.
Nu måste jag bara få ett litet utbrott - varför kan de inte säga samma sak????? Blir galen på att olika bm kommer med olika sanningar, vem ska man tro på??????
Jag köpte en väldigt snygg bikini på nelly.se förra sommaren, men jag kan inte rekommendera någon annan att handla där, för inte nog med att de skickade fel färg till mig, utan jag fick utöver det ett paket som skulle till någon helt annan! Försökte få tag på dem på mail hur länge som helst utan att de svarade, så till slut behöll jag bikinin i fel färg (jag hade svårt att välja mellan dem från början) och skickade tillbaka det andra paketet bara.
Dessutom var bikinitrosan typ 2 storlekar mindre än toppen (för det kan ju inte vara jag som är opropportionerlig!! :D), så egentligen borde jag ha skickat tillbaka den också...
Lång historia för att berätta något helt ointressant... :D
Mindre - Pellefant!! :D
Det är iaf den enda blå elefanten jag kan komma på. Vi hade den och bamse när vi var riktigt små, sen byttes pellefant mot kalle anka och så småningom bamse mot KP. :)
Shit, vad du minns, mindre!! Eller tjuvläser du fortfarande när du är hemma hos föräldrarna? :D
fruL - du har rätt, hur skulle vi ha kommit upp i 10000 utan alla knäppa, orelaterade inlägg???
God morgon sweet! :)
Hinner inte säga så mycket mer tyvärr, för jag ska iväg och prata pension nu. :D
Hörs kanske senare ikväll, annars i morgon.