• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Nu blev det förvirrat. :) Ont har jag haft i 7 år ungefär, det är dock endast det senaste halvåret som alltihop varit KONSTIGT. :) Möjligen har mina cystor växt mycket det senaste halvåret (eftersom de inte synts på vul förut) och att det är därför mensen/värken varit så konstigt. Eller så har min kropp faktiskt försökt bli gravid men misslyckats flera gånger.

• _koko_

Page - jag tycker också det känns svårt att sluta med transfetter...
    Men tänk dig att samtidigt sluta med vete och mjölkprodukter... Buhuuuu... ;)

• _koko_

vickan, jag vet, men det är skillnad på att leva med det och att BÖRJA leva med det.
    Jag menar inte att det kommer vara hemskt och hopplöst! Jag tror att man mår så mycket bättre att det utan tvekan kommer vara värt det, men det ändrar ju inte att jag ÄLSKAR mat med mjöl och grädde...

Just nu behöver jag bara få grymta och gnälla lite för jag VILL INTE, så glada utrop som "det ordnar sig" hjälper mig inte.

• _koko_

vickan - visst är det så! Idag är en dålig dag bara, det är måndag, tåget var försenat i morse, jag är allmänt sur och vill inte jobba... :[

• _koko_

Jag åt bara skräp hela dagen igår och fick mycket riktigt magknip igårkväll. Har också varit väldigt rapig sedan dess, så nog märks det!

pirr - vad surt att få en trasig!!

Mindre - det är antagligen enklare än man tror att sålla bort transfetter... Men det är också enklare att beklaga sig än att kolla upp det. = Jag idag. ;)

• _koko_

De har en GRYM buffé på anglais, dock utan våfflor om de inte lagt till det sedan sist jag var där. :)

• _koko_

Då har de höjt! Det kostade 135 sist jag var där. Men 150 är det ju värt, trist dock att man inte får boka!!!

• _koko_

Jag tycker vi kan chansa, det är ju inte så långt till mornington i värsta fall. ;)

• _koko_

Aha, var det mornington som inte hade på lördagar, det fattade inte jag.
    Ok, vad finns då i närheten...?

• _koko_

Jag är på med följande korrigering: ;)

Vi ses INOMHUS, inte utanför. Brrr.... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???