När märker man av att man är...GRAVID???
inga anthraxtabletter ännu? :D
Undrar förresten också var page är?
inga anthraxtabletter ännu? :D
Undrar förresten också var page är?
Hahahaha, ser nästan fram emot det besöket!! :D
Fast jag har ingen lust till en påtvingad semester till kuba...
Jag med!! Vet inte vad man ska göra för att döva längtan... Dricka vin ikväll kanske??
Mitt klimakteriehumör kan nog skrämma vem som helst... Eller, äh, det är inte så farligt faktiskt, jag är mest sentimental nuförtiden... :)
fruLlan - hade tänkt smsa dig också, men sen blev det jobb jobb så jag glömde...
Duktigt darr på läppen fick jag när jag läste att du kanske inte tänkte komma i morgon, vad är det för struntprat! Nä, pallra dig förbi så vi åtminstone får en kram!
Luuuunch...
Wiii, kom precis på att det ju är fredag idag!! :D
Hoppas också att nenne och AM får en chans att svänga förbi, vore jätteroligt!!!
Och mindre - mitt erbjudande kvarstår, kommer tanten efter allt detta får du gärna anlita mig som lönnmördare. Och jag kommer INTE göra det snabbt och smärtfritt. Hon ska lida alla h*lvetets kval och sen dö.
Undrar bara hur jag ska gå till väga rent praktiskt... Hmmm...
Kanske lägga mig i bakhåll, vart var det du bodde mindre? ;)
Hon lär ju inte vara svår att känna igen - röd och ful...
Precis... Det leendet ska jag nog få bort.
Hoppas hon läser detta och fattar att det är bäst att hon inte hälsar på mindre något mer det här året, eller nån av oss andra heller FÖR DEN DELEN!!!
Åh, vad roligt, nenne!! Vad ung din man såg ut på sista kortet, men inte på de andra. :D
Vår sida är ju superhemlig, man måste ge en mailadress till muggles så mailar hon en inbjudan. :) Ett krav är förstås att dela med sig av en egen bild, vilket du har gjort nu!