• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

*Åter från möte*
    Åh, vad roligt att se er, page och lapinette!! *vinkar*
    Vilken jättefin bild du hade page!

Ni såg nog faktiskt ut ungefär som jag hade tänkt mig, page såg möjligen lite yngre ut än min inre bild. ;)

• _koko_

Huuuu, jag kan inte titta på förlossningskliniken, det är alldeles för "close-up" för mig...

• _koko_

JAA, de är jättesmå!! Har precis sett bilder, vill också åka till sydafrika...

• _koko_

Syrran, vad skönt att det händer något!! Och skönt att det inte verkar vara endo! Är glad för din skull.

Åååååh, husdiskussion!! ;)
    Vi köpte hus för snart 3 år sedan, antagligen precis i rätt tid. Så kändes det ju inte då, känner så väl igen tankarna ni har (hur har folk råd, är alla rika osv)! Men det var det bästa vi gjort, trivs så otroligt bra och saknar inte stan en sekund! Inte ens när man måste skotta. :D
    Hade antagligen saknat stan om jag inte jobbat mitt i, men som det är nu får jag min dos varje dag ändå. :)

• _koko_

Nä, tänk om alla ville bo i hus, då skulle det nog verkligen bli dyrt att köpa!! :D
    Det har ju varit en del artiklar på sistone om folk som köpte hus för några år sedan och nu kommit på att de trivs bättre i stan. Kan tänka mig att det finns folk som köper hus för att "man ska", och då blir det ju fel.

Det jag älskar mest med hus är faktiskt att slippa ta hänsyn till grannar och slippa grannar som inte tar hänsyn, hahaha... Vi kan ha fest till 4 på morgonen och spela hög musik utan att någon kommer och knackar på dörren. :) Det gillar jag.
    Sen har vi väldigt bra grannar där vi bor nu, man har ju trots allt grannar även när man bor i hus. Om man inte bor väldigt långt ut på vischan förstås.

• _koko_

Lapinette - det var därför vi började titta på hus från början, vi insåg att de lägenheter vi tittade på var dyrare än hus i områden vi kunde tänka oss...
    Och vi bor ändå inte långt från stan - är i city på 10 minuter med bil! Om man inte tar snigel-sveavägen förstås. ;)

• _koko_

Skratt, jag går alltid naken hemma! :D Ok då, inte alltid, men på mornarna.
    Vi har rätt stor tomt med stockholmsmått - 1050kvm.

• _koko_

Hehehe, ja, jag har ju också dansat en gång i tiden (dock inte pardans), så det kanske ligger något i det. :D

Frejis - har också gjort såna dumheter, flera gånger... Fast mest med presentkort på restaurangbesök som jag inte lyckats utnyttja...

• _koko_

Fniss, syrran, vi kanske är grannar! :D
    Vi bor norr om stan, och kanske lite närmare om det tar en kvart för er. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???